Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Gumy stabilizatora z przodu!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
93 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 03:44, 15.11.2009

Witam... Czy można wymienić samemu gumy stabilizatora z przodu?? W ASO mówią o obniżeniu belki i a czas wymiany to o kolo 3gdz. Same gumki bardzo tanie a robocizna masakra!! Na pierwszy rzut oka wydaje się takie proste czyli odkręcenie dwóch śrub na jedna stronę. Najbardziej wali przy poprzeczny nierównościach albo duże wyrwy, a na studzienkach nic cisza Accord 2.0 2003 rok przebieg 190000km pozdr :)
  • 0

#2 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 08:40, 15.11.2009

J44027A tulejka nr8 , J44027B tulejka nr9. schemacik do tego SCHEMACIK

a niżej linki do firmy z poznania, czeka się na zamówienie dzień.Paczka z przesyłką około 160zł. Musisz wyjąć wahacz i wyprasować tulejki np: lewarkiem hydraulicznym :mrgreen:


tulejka A

tulejka B
  • 0

#3 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 09:49, 15.11.2009

Jeśli jest tak jak w VI gen ,a raczej jest to wymiana 20 minut .Powinno byc bez problemów.
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:51, 15.11.2009

oczywiscie :mrgreen: ze 20 min serwis robi to 3h bo musza skasować odpowiednie pieniadze :-x
  • 0

#5 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:02, 15.11.2009

kolega pytał o gumy stabilizatora a nie wahacza... nie wiem jak to jest ale u mnie ostanio na gwarancji wymieniali cały stabilizator i rzeczwiście do tej operacji musieli belkę odkręcać
  • 0
F1

#6 accord 1.6

accord 1.6
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Elbląg
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:39, 15.11.2009

chwila moment i wymienione. Nawet nie trzeba nowych gum zakładać jeśli ktoś chce zaoszczędzić wystarczy dociąć kawałek dętki na szerokość gumy nawet troche szersze włożyć między gume a stabilizator i bedzie dobrze żadnych stuków puków. I bez wydawania złotówki
  • 0

#7 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 22:56, 15.11.2009

chwila moment i wymienione. Nawet nie trzeba nowych gum zakładać jeśli ktoś chce zaoszczędzić wystarczy dociąć kawałek dętki na szerokość gumy nawet troche szersze włożyć między gume a stabilizator i bedzie dobrze żadnych stuków puków. I bez wydawania złotówki

Nie rób tego w ten sposób bo te dętki Ci "wyjadą".Jak już to zawiń je między gumę a jarzma
  • 0

#8 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 23:49, 15.11.2009

w VI gen jest inny wahacz umieściłem linka do budowy tego wahacz napisałem jakie numery tych tych tulejek są potrzebne i ile kosztują koszt nie wielki a roboty będzie około 2-3 godziny bo wahacz trzeba wyjąc wyprasować tulejki,wprasować i włożyć wahacz. Wymieniałem je tydzień temu tydzień temu. W ASO średni koszt za 2 wahacze to około 2,5 tys :k tańsze podróby na allegro można dostać za sztukę po 250 zł ale czy warto:mrgreen: . Czytajcie uważnie wypowiedzi kolegów :-P
  • 0

#9 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 10:26, 16.11.2009

Kolego czytaj uważniej ,chodzi o gumy stabilizatora a nie o tuleje wachacza
  • 0

#10 accord 1.6

accord 1.6
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Elbląg
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:02, 16.11.2009

Jak na razie jest dobrze a jeżdze ponad rok i wszystko jest ok nic nie stuka. W innych samochodach np BMW 3 też tak robione było i zdawało egzamin.
  • 0

#11 vidar

vidar
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:okolice Trójmiasta
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:08, 07.11.2010

Sorki za odgrzanie kotleta, ale z tego co widzę nikt nie odpowiedział konkretnie na pytanie z pierwszego posta (może z wyjątkiem malinaf1...) Pytanie dotyczy oczywiście accorda VII przed liftem.
Dołączam się do pytania szalika123. Mam podobne objawy i podejrzewam gumy stabilizatora. Z tego co sobie obejrzałem pod autem ciężko będzie z dojściem do tych śrub bliżej grodzi, ale reszta nie wygląda zbyt skomplikowanie.
Ktoś już robił tą operację bez obniżania tej ramy/belki czy jak to tam zwał? Ktoś ma jakiś patent na te śruby? Jakiś klucz przegubowy?
  • 0

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:10, 07.11.2010

Sorki za odgrzanie kotleta, ale z tego co widzę nikt nie odpowiedział konkretnie na pytanie z pierwszego posta (może z wyjątkiem malinaf1...) Pytanie dotyczy oczywiście accorda VII przed liftem.
Dołączam się do pytania szalika123. Mam podobne objawy i podejrzewam gumy stabilizatora. Z tego co sobie obejrzałem pod autem ciężko będzie z dojściem do tych śrub bliżej grodzi, ale reszta nie wygląda zbyt skomplikowanie.
Ktoś już robił tą operację bez obniżania tej ramy/belki czy jak to tam zwał? Ktoś ma jakiś patent na te śruby? Jakiś klucz przegubowy?


niestety koledzy nie pocieszę was w VII niestety jest konieczne opuszczenie belki ponieważ niema dojścia do śrub mocujących jarzmo do beki . przednie śruby można odkręcić lecz tylne robią problem pozdrawiam i miłej zabawy :mrgreen:
  • 0

#13 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:37, 07.11.2010

Gdzies cos juz o tym bylo, bo juz czytalem o tym opuszczaniu.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#14 superplus2

superplus2
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:59, 15.11.2010

Podłaczę się pod temat . Czy wymieniał ktoś tuleje metalowo gumowe przedniego dolnego wahacza (przednie tuleje ) w VII genreacji .Chodzi mi czy trzeba wyjmować cały wahacz i czy jest się to wstanie zrobić samemu . Kolega muzyczka pisał o wymianie ale chyba całego wahacza .
  • 0

#15 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:52, 15.11.2010

Podłaczę się pod temat . Czy wymieniał ktoś tuleje metalowo gumowe przedniego dolnego wahacza (przednie tuleje ) w VII genreacji .Chodzi mi czy trzeba wyjmować cały wahacz i czy jest się to wstanie zrobić samemu . Kolega muzyczka pisał o wymianie ale chyba całego wahacza .


wszystko da się zrobić jeśli się chce,niestety do tej roboty wahacz trzeba zwalić :idea: i najlepiej jak jest dostęp do prasy :-P
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq