za 2.0 nie ma sie co brac w VIIgen a w przypadku 8gen gdzie jest R-seria to juz w ogole lepiej te pieniadze odlozyc na zmiane auta w przyszlości:) chyba ze to zabawa dla samej zabawy to wiadomo ograniczają nas tylko pieniadze.
2.4 zarowno w 7 jak i 8gen to prawie to samo choc ten w 8 gen ma chocby plastikowy kolektor dzieki czemu powietrze ma nieco nizsza temperature.
2.2 traktor mysle ze spokojnie mozna do 200km i 400Nm dokrecic. zobaczylbym tylko na hondaoryginalparts.com czy skrzynie w ATS i zwyklej 150konnej wersji sa te same. jedno jest pewne zainwestowalbym w intercooler bo bez niego ani rusz.
co do diesla i jego kopcenia - DPFa wcale nie trzeba usuwac, dobrze zrobiony program nie dymi bardziej jak seria. jak robisz to boxem albo u jakiegos amatora to pewnie bedzie kopcil, jesli u profesjonalisty to DPF mu w niczym nie przeszkadza choc wiadomo usuniecie go powoduje duzo lepsza reakcje na gaz, turbo ma lzej i jego temperatura tez jest duzo nizsza bo podczas wypalania DPFa niestety jest o kilka oC wiecej;/