XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Pytanie odnośnie założenia gazu
#1
Napisano 13:34, 03.11.2009
#2
Napisano 14:13, 03.11.2009
#3
Napisano 14:16, 03.11.2009
#4
Napisano 14:19, 03.11.2009
#5
Napisano 14:27, 03.11.2009
Aha, jeszcze jedno: gazownik powiedział, że instalację STAG 300 zastąpił STAG 4. Może warto założyć tą nowszą
#6
Napisano 14:30, 03.11.2009
Co Ty z tym nieszczęsnym dodatkowym smarowaniem.Przy dobrej instalce i odpowiednio dostrojonej nie ma prawa nic się stać.A co z tą lubrykacją
#7
Napisano 14:36, 03.11.2009
Co Ty z tym nieszczęsnym dodatkowym smarowaniem.
W sumie pierwszy raz o tym słyszę a chciałbym założyć dobrą instalację.
No, sprawa się wyjaśniła. Podzwoniłem i założą mi taką jaka jest zasugerowana. Pozdrawiam.
#8
Napisano 22:23, 03.11.2009
A co z tą lubrykacją
Aha, jeszcze jedno: gazownik powiedział, że instalację STAG 300 zastąpił STAG 4. Może warto założyć tą nowszą
Kiedyś był Stag300 który teraz nazywa się Stag4.
Teraz są Stag300 Plus (dobry komp) oraz Stag300 Premium.
Ten ostatni to nowość firmy AC -komunkuje się na bieżąco z komputerem beznzynowym i automatycznie dostraja do tgo co wyliczył komputer benzyny.
Ponoć nie ma lepszych. Pokusiłem się na nią i zobaczymy jak to będzie -mam ją od tygodnia dopiero więc dokładnie się jeszcze nie mogę wypowiedzieć jak to jest z nim
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:48, 18.11.2009
#10
Napisano 01:01, 19.11.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#11
Napisano 08:29, 19.11.2009
nie piszcie stag czy brc to dobra instalacja bo mówimy tutaj o sterownikach. jeszcze są pozostałe podzespoły i one są bardzo ważne. nawet najlepszy sterownik nic nie poradzi jak będą czerwone valteki i alaska.
Do zobaczenia na trasie.
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:07, 19.11.2009
Zmień gazownika
dlaczego ma zmienić gazownika ja w swojej Hani zamontowałem BRC przejechałem 10000 jestem przed I-wszym przeglądem jedyny check engine był gdy zatankowałem na oszołomie w Bielsku a poza tym bez problemowo w trasie moja żonka zeszła poniżej 8 l. ja aż tak oszczędny nie jestem od 9 przez 9,8 10 w mieście 12 przy 160km/h czasem 200km/h kosztowało mnie to z wlewem pod klapką i lubryfikatorem 3150
#13
Napisano 22:31, 19.11.2009
Mówią też, że do tych silników niezbędna jest lubryfikacja. W FAQ jest napisane, że lubryfikacja nie jest potrzebna.
Do zobaczenia na trasie.
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:26, 20.11.2009
Dlatego
Mówią też, że do tych silników niezbędna jest lubryfikacja. W FAQ jest napisane, że lubryfikacja nie jest potrzebna.
zanim założyłem swoją instalację ze trzy miechy chodziłem po forach i dopytywałem się jedni mówili że to nie potrzebne inni że tak -- ja wychodzę z założenia że jeśli ktoś nie udowodni mi że nie potrzebuję tego zakładać to zdemontuję ale przy tylu rozbieżnych opiniach wolę wydać 200 zł niż potem inwestować w nowy silnik czy głowicę -- zresztą wystarczy powyższa wypowiedź Cimoch-a który twierdzi inaczej niż Ty -- przedstaw konkretne argumenty to że w FAQ jest napisane inaczej nie znaczy że tak właśnie jest !! ja w każdym razie swojej nie zdemontuję chyba że zaręczysz mi iż sypniesz mamoną gdy mi padnie silnik
#15
Napisano 08:59, 20.11.2009
Niektórzy wiedzą jaki miałem na początku zestaw Reduktor Zavoli do 160 KM,czerwone później żółte Valteki i chodziło przez pierwsze tygodnie bez zarzutu.Nawet się wkręcał,chodził do odcinki,ale zmieniało to się i ciągła regulacja i piękna żółta kontrolka(dlaczego to tak boli jak się na nią patrzy?).Po długim,czasie straconych nerwach i trafieniu na świetnego gazownika Pana M.... sytuacja zmieniła się (została tylko instalacja elektronika Stag i od 20 tys km mam "banana" na twarzy.W trasie pali do 10 l Lpg.a ostatnio po mieście Hania wzięła mi 11,4 l lpg więc czego chcieć więcej.
Ps.pozdrawiam wszystkich niedowiarków.