Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Dolot Simota Short Ram

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 florenso

florenso
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:44, 10.11.2014

Siemanko, to znowu ja :D
Wielka prośba do ludzi posiadających "dedykowanego" short rama Simoty w 6-tce - da rade wrzucić jakąś fotkę jak to u was wygląda, bo coś mi jakoś to nie leży wszystko przy pierwszej szybkiej przymiarce dzisiaj i chciałbym zweryfikować moje wątpliwości przez Wasze fotki. Pozdrawiam ;p


  • 0

#2 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 15:58, 10.11.2014

zajrzyj do mnie do tematu. w starszych fotkach jest SRI simoty (teraz przerobiony na CAI) . co konkretnie Ci nie leży? 

 

a co mi tam, coś odgrzebałem, nie wiem czy Ci pomoże.

9d8d0c90217808c3.jpg

http://www.fotosik.p...90217808c3.html

7539c18f31858698.jpg

http://www.fotosik.p...8f31858698.html

2e0d8af204401fa7.jpg

http://www.fotosik.p...f204401fa7.html

f0cb14fad40226df.jpg

http://www.fotosik.p...fad40226df.html

cf70e051b8ce10b1.jpg

http://www.fotosik.p...51b8ce10b1.html

 

 

podejrzewam, że nie bardzo Ci pasuje samo mocowanie filtra w okolicy akumulatora..... ja te ich mocowania co dodawali w zestawie, które do niczego nie pasują wyp....em i zrobiłem z blachy taką podpórkę  przykręcaną na śrubę którą była przykręcona fabryczna puszka filtra powietrza, właśnie przy samej krawędzi "korytka" na akumulator 

 

do tego bez tej podpórki rura od filtra opiera się o rurki od klimy, jedno o drugie się ociera kiedy silnik pracuje i jest spora szansa, ze po jakimś czasie się zrobi dziura, w jednym lub drugim 


Użytkownik krisss111 edytował ten post 16:00, 10.11.2014

  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#3 florenso

florenso
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:02, 10.11.2014

Mi właśnie nie chce tak ładnie "wejść" obok aku, rura trochę jakby nie spasowana..


  • 0

#4 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 16:15, 10.11.2014

hmm, no to nie wiem, a może zamiast do acco, to Ci do czegoś innego wysłali, albo może nie do tego gena przez przypadek :roll:


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#5 Robert2905

Robert2905
  • Forumowicz
  • 118 postów
  • Skąd:Jutrosin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execitive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:52, 10.11.2014

U mnie było trzeba dogiąć w dół rurkę od klimy bo też za nic nie chciało pasować na początku. Po przymierzaj na spokojnie po doginaj i będzie pasowało. A później zachwycaj się rykiem na VTEC'u  :vtec:


  • 0

#6 florenso

florenso
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:07, 10.11.2014

VTEC już ryczy ale maska się nie domyka :D


  • 0

#7 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 18:50, 10.11.2014

kris ą mógłbyś mi podesłać fote tego wspornika i jak go zrobić?
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#8 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 08:20, 11.11.2014

jutro srobię fotkę i wkleję, bo nie mam , a dziś już ciemno . najlepiej przypomnij mi na PW, bo mogę zapomnieć   :-D 

 

EDIT

 

no i cyknąłem. nie wiem czy wam to coś pomoże, bo najlepiej byłoby widać jakbym ten "wsporniczek" wymontował, ale .... no sorry chłopaki, ale mi się nie chce :-D

trochę inwencji twórczej i na pewno sami coś wystrugacie. na fotkach zaznaczyłem go czerwoną kreską, a na zielono(bardziej żółty ten kolor :-) ) oznaczyłem miejsce w którym jest przykręcone (zdj 1) i gdzie nakleiłem filc (zdj 2), żeby mi się nie ocierała rura o ten wspornik bezpośrednio

26190b9c2f29b6c6.jpg

http://www.fotosik.p...9c2f29b6c6.html

dc7b9a56fd69af78.jpg

http://www.fotosik.p...56fd69af78.html

42f670a3acb1dd3c.jpg

http://www.fotosik.p...a3acb1dd3c.html


Użytkownik krisss111 edytował ten post 08:23, 11.11.2014

  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#9 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:07, 11.11.2014

słyszycie już dźwięk vtecka od 2300obr?


  • 0

#10 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 13:31, 11.11.2014

Vtec zalacza sie ok. 4500rpm
wiec nie da sie go slyszec przy 2300rpm...
Napewno glosniej niz w serii przez ten dolot, i slyszalne jest zasysanie powietrza duzo glosniej.

Użytkownik 93karol edytował ten post 13:31, 11.11.2014

  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#11 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 14:00, 11.11.2014

Karol, co ty bredzisz.........

przy 2500 właśnie vtec się włącza, a przy 4 z kawałkiem to się dodatkowe kanały w kolektorze dolotowym otwierają IAB bodajże się to nazywa :-D

tutaj jest to ładnie ropisane

http://autokult.pl/2...nsku-vtec-wideo

także pierwsza faza do 2500, druga do 6000, a potem trzecia, to przy 4 tysiącach to taki bonus, nie związany z vtec'iem

 

odpowiadając na pytanko CiviT ..... tak słychać że się zmienia dźwięk, ale nie można tego porównywać z dźwiękiem w Rkach, tak i sam Vtec jest bardziej "agresywny"


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#12 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:33, 11.11.2014

mam f20b6 w coupe, czyli to samo co f18 ino większa pojemność, są tylko 2 fazy w tych silnikach, 1wsza praca na 12 zaworach przy spokojnej jeździe do 3800 przy bucie do 2300 i druga faza vtec powyżej tych wartości do odcinki. W sedanach i hatch jest IAB od ok 4300, w całym zakresie obrotów nie słyszę zmiany dźwięku bo niby gdzie, jak vtec od dołu i przejścia nie słychać i do odcinki idzie na vtecku.


  • 0

#13 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 21:30, 11.11.2014

nie wiem ile tych faz mamy w coupe, ale u mnie najpierw słychać pierwsze przejście na 2500 a potem drugie około 4000 :roll:

 

co do IAB itd to pisałem w odniesieniu do karola

 

 

swoją drogą, ciekawe, że do praktyczie bliźniaczych silników aż tak kombinowali z tymi różnicami w kolektorach, jest IAB, nie ma.... co to zmienia :roll:

ciekawe jak jest w f20b6 z europy


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#14 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 22:04, 11.11.2014

Skad takie info macie?
4tys z kawalkiem to faza w ktorej zawory ssace sa otwierane bardziej i dluzej, (wyzsza i szersza krzywka)
od kiedy IAB jest w tych silnikach?

Cytat jedenego z kolegow z tematu w ktorym prouszono vtec'a z f18/f20 tak krzywki sa trzy, ale VTEC jest 2 stopniowy.

dwie mniejsze krzywki odpowiedalnie sa za otwieranie jednego zaworu na srednie wychylenie a drugiego praktycznie na 1% wychylenia , czyli auto pracuje praktycznie na 1 zaworze ssacym i mieszanka zostaje zawirowana w celu lepszego spalenia, za to odpowiedzailne sa dwie boczne krzywki na walku.

po przekroczeniu VTECA aktywuje sie najdluzsza trzeica srodkowa krzywka i oba zawory otwierane sa na maksa.
U mnie nie slychac przy 2300rpm jakoes wiekszej roznicy w dzwieku.... dopiero przy 4500tys.

Użytkownik 93karol edytował ten post 22:03, 11.11.2014

  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#15 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 06:52, 12.11.2014

no widzisz 93karol, o no jest IAB w twoim akurat jest...... tutaj masz schemacik, na czerwono Ci zaznaczyłem

ef3946420bd3bbab.jpg

 

nawet kiedyś na jednym ze spotów z sethem sprawdzaliśmy czy działa no i działa tak jak pisałem przy około 4 tysiach widać jak te "przepustniczki" pracują, może nie dokładnie one, ale widać jak sprężyna na kolektorze się napina 


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq