XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Ciśnienie reduktora vs spalanie [BRC Sequent 24]
#1
Napisano 21:08, 01.09.2009
czy ciśnienie na reduktorze ma jakiś wpływ na spalanie, czy tylko na to jak się skalibruje instalacja (wtryski)? Słyszałem już, że 1,2 to max (ale nie wiem czy dla instalacji czy dl auta) oraz to, że BRC wymaga ciut więcej, reduktor mam BRC 1500. Wydaje mi się, że jak było ciśnienie ~1,2-1,3 to auto jeździło tak samo (choć nie jestem pewien) a paliło mniej, dokładnie 2l i 1l więcej niż benzyny (kolejno w mieście i trasie). Dodatkowo w Sequent 24 są 3 punkty pomiaru (kalibracji) wg których rysuje się mapa, tzn jałowy, ~3k rpm oraz "pod obciążeniem) i jak tu ręcznie ustawić VTECa, żeby dobrze jechał i nie szarpał przy przełączeniu a jednocześnie nie zalewał auta "na dole". Czy ktoś w praktyce to ustawiał? Ale wracając na właściwy tor pytania - jak się ma ciśnienie reduktora do spalania?
Pozdrawiam,
TM
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#2
Napisano 21:19, 01.09.2009
#3
Napisano 09:19, 02.09.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#4
Napisano 11:44, 02.09.2009
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#5
Napisano 12:35, 02.09.2009
a co z tym ciśnieniem reduktora?
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#6
Napisano 13:44, 02.09.2009
Jeżeli mamy szybkie i wydajne wtryskiwacze, to ciśnienie będzie w normie, a spalanie
będzie najniższe, gdyż czasy wtrysku będą możliwie krótkie (bliskie czasom benzyny).
Do zobaczenia na trasie.
#7
Napisano 18:36, 07.09.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#8
Napisano 22:03, 07.09.2009
W BRC nie ma co poprawiać, bo to niby sterownik sam wszystko dobiera (mapy). W Stagu jest mnożnik możesz ustawić "z palca" i mieć wpływ na większość parametrów.
Jeżeli instalacja działa dobrze, a Ty nie czujesz spadku mocy to ciesz się tanią jazdą.
Do zobaczenia na trasie.
#9
Napisano 13:43, 08.09.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:11, 03.10.2009
#11
Napisano 22:13, 09.10.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#12
Napisano 22:38, 23.10.2009
pozdr
Simones
_______________________
**** HONDA FOREVER ****
#13
Napisano 09:26, 24.10.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#14
Napisano 09:14, 26.10.2009
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:57, 19.11.2009
Też mam BRC 24 Sequent, nie oszukujmy sie 15L to w mieście musi zeżreć LPG taki już urok jeżdżenia na gazie jak przeliczysz na pln to wychodzi OK
pozdr
nie wiem czy to wina tego że mam "tylko" silnik 2,0 ale nigdy na gazie nie osiągnąłem takiego wyniku mam taką samą instalację fakt że jeżdżę spokojnie ale 12-13 l to mi spalił gdy brykałem ze 160 czasem 200 na godz. a raz mojej żonce udało się przejechać ponad 420km na 36 litrach generalnie po mieście mieści się w 10l.gazu na benzynie było od 8,5 do 10l po mieście więc powiedzmy zbliżone wskazania