eric70
nie kombinuj z wd40 bo tym możesz sobie śruby popsikać a nie zacisk naprawić,rozbieraj zaciski, tam żadnej filozofii nie ma, potrzebne sa tylko podstawowe narzędzia (klucz 13mm do odkręcenia zacisku od jarzma, chyba 14 mm do odkręcenia dźwigienki tej od linki ręcznego, szczypce do segerów wewnętrznych, kombinerki, jakiś wkrętak płaski), przy okazji jak chcesz możesz pomalować żeby ruda nie świeciła
po wymontowaniu zacisku wymontowujesz tłoczek, sprawdzasz czy nie ma wżerów na nim, wyciągasz segera ze środka, wyciągasz "mechanizm ręcznego", dokładnie czyścisz wszystko co się da (prawdopodobnie będzie syf na ośce) i składasz na nowych gumkach, gwarantuję Ci że jeżeli wszystko zrobisz dobrze to będziesz miał hamulec taki jaki był gdy wyjechał z fabryki, koszt okolo 30 zł/zacisk za zestaw tych gumek w wersji bez tłoczka