Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

cieżko odpala oraz accord VI

ciezko ciężko odpala obroty

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 krystx5

krystx5
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Małkinia
  • Silnik:1.8
  • Wersja:CG8
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:F
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:31, 08.03.2014

Witam. Sytuacja wygląda tak, ze oddałem samochód do mechanika, bo spadały obroty prawie do zera i czasem gasła oraz ciężko odpalała tzn za 2-3 kręceniem. Zostały wyrególowane zawory, wymieniona przepsutnica i czujniki, uszczelki i problem z obrotami zniknął, ale odpalać nadal ciezko miała.. lecz teraz wszystko wróciło i zaczęła znowu z obrotó spadać, nie cały czas, ale czesto jej się to zdarza. Czym może być spowodwany kłopot z odpalaniem i obrotami? Pozdrawiam.


Użytkownik krystx5 edytował ten post 21:32, 08.03.2014

  • 0

#2 karius

karius
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:lodz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:24, 09.03.2014

Po pierwsze to podaj jaki masz silnik i rodzaj paliwa. Po drugie uzupełnij też profil.


  • 0

#3 krystx5

krystx5
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Małkinia
  • Silnik:1.8
  • Wersja:CG8
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:F
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:07, 09.03.2014

Zrobione :) silniczek 1.8 pb i lpg sekwencja. Na benzynie i gazie zachowuje sie tak samo.


  • 0

#4 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:47, 09.03.2014

Zrobione :) silniczek 1.8 pb i lpg sekwencja. Na benzynie i gazie zachowuje sie tak samo.

jeżeli chodzi o obroty to wystarczy wyczyścić IVAC (nie wiem po co wymieniałeś wszystkie czujniki, przepustnice itd ? ; o)

 

co do ciężkiego odpalania - mechanik dobrze ustawił luzy zaworowe ? Akumulator jest ok ?

 

U mnie np. też samochód nie odpala od strzała (jak np. fiesta rodziców, że tylko dotknie się kluczyka i samochód odpalony) - zakręci z 2-3sek i odpala - odkąd kupiłem tak miałem i chyba w każdym acco jaki oglądałem tak było.


  • 0

#5 kuk1

kuk1
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Warszawa/Białystok
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:39, 10.03.2014

ja się nie zgodzę,  u mnie acco pali dosłownie na dotyk. A dziewczyna jak jeździ to zawsze zwracam jej uwagę, że za długo trzyma jak odpala a tak tylko delikatnie nawet nie zdąży dobrze zakręcić i już pracuje :)


  • 0

#6 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:49, 10.03.2014

ciezko wam odpala na cieplym czy na zimnym?


  • 0

#7 MaroSPSaccord

MaroSPSaccord
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Pszczyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:01, 10.03.2014

Z tego co ja zauważyłem  na zimnym troszki dłużej tak jak piszecie 2-3 sek a jak ciepły to obrót i chodzi. Problem ze spadającymi obrotami też jest u mnie szykuje się czyszczenie IVAC zobaczymy efekt.


  • 0

#8 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:27, 11.03.2014

a na zimnym np. po nocy jakie masz obroty po odpaleniu?


  • 0

#9 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:16, 11.03.2014

kuk1 Ty masz 2.3 a ja pisałem w odniesieniu do 1.8/2.0 a to trochę inna konstrukcja niż 2.3
  • 0

#10 krystx5

krystx5
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Małkinia
  • Silnik:1.8
  • Wersja:CG8
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:F
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:49, 12.03.2014

zawory dobrze wyregulowane, akumulator tez okej. Jak oddałem samochód do machanika na wymianę rozrządu i pompy wspomagania bo była uszkodzona to jakoś tak póżniej przed tymi mrozami pojawiły sie problemy z odpalaniem, a wczesniej od "strzała" krecił :/ obroty po nocy tak z 1500, na zimnym, ale jak sie rozgrzeje to trzyma tak 900.

edit. a i jeszcze nie mogę znaleźć na forum, ani w googlach jak wyczyścyć iac..

 

edit. 2

Dzisiaj spadały mi obroty wyłącznie na gazie, na benzynie było okej, wiec odłączyłem instalacje w butli, dla sprawdzenia, bo mam podejrzenia ze "cieżkie odpalanie" moze być przyczyną instalacji. Jutro rano sie przekonam . Ale teraz wyjechałem samochodem i chodzi oczywiscie na benzynie, przed tym odłączyłem klamę, zeby zresetować system, a teraz spadają mi obroty na benzynie, w linku filmik. Ma ktoś jakiś pomysł?

 

http://www.youtube.c...eature=youtu.be


Użytkownik krystx5 edytował ten post 18:46, 13.03.2014

  • 0

#11 krystx5

krystx5
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Małkinia
  • Silnik:1.8
  • Wersja:CG8
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:F
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:50, 17.03.2014

Moze komuś się przyda. Ciężkie odpalanie jest spowodowane instalacją gazową a 100%. A co do obrotów to jeszcze kombinuje.


  • 0

#12 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 01:02, 17.03.2014

Moze komuś się przyda. Ciężkie odpalanie jest spowodowane instalacją gazową a 100%. A co do obrotów to jeszcze kombinuje.

Czyli mozesz miec problem z reduktorem. Prawdopodobnie puszcza gaz przewodem podcisnieniowym(tym ktory idzie do ssaka) po calej nocy kolektor jest wypelniony LPG i przy probie odpalenia silnik jest "zalewany" PB i LPG z ssaka. Wlacz swoja instalke lpg, pojezdzij chwile az przejdzie na zasilanie gazem. Zatrzymaj sie, wylacz silnik i zdejmij wezyk podcisnieniowy od reduktora. Troche sliny na palec i patrz czy banka nie bedzie sie robic, tak samo jak sie sprawdzalo wentylki w SALCIE czy WIGRY3 ;) Mialem to samo z FIORE FORTE a teraz przechodze to z KME GOLD. Daj znac jak sledztwo :)

A jesli reduktor szwankuje to i obroty moga wariowac. Transakcja wiazana :D


Użytkownik lipson edytował ten post 01:04, 17.03.2014

  • 0

#13 krystx5

krystx5
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Małkinia
  • Silnik:1.8
  • Wersja:CG8
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:F
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:44, 19.03.2014

Postaram sie sprawdzićw weekend, bo teraz mam za mało czasu.


  • 0

#14 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 07:09, 19.03.2014

 

przed tym odłączyłem klamę, zeby zresetować system, a teraz spadają mi obroty na benzynie,

 

To naturalne po resecie kompa. Komputer musi przejść procedurę adaptacyjną.


  • 0

#15 MCM

MCM
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:05-660
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedes
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:11, 26.01.2018

Witam Panowie,

mam podobny temat, pacjent CG8 1.8 PB/LPG, auto po postoju dłuższym niż 5 nim długo kręci. Po odpaleniu autem delikatnie trzęsie na biegu jałowym.

Kompresja 10-11-10,5-11,5, wymienione, kable świece, wyregulowane zawory. Taki sam objaw na PB i LPG. Podczas jazdy żadnych szarpnięć, falowania obrotów oraz przygaszania na skrzyżowaniu.

Aparat zapłonowy podmieniany z innego auta.

 

 

Żadnych błędów nie wyświetla:)


Użytkownik MCM edytował ten post 13:15, 26.01.2018

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq