XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Leniwie odbijająca kierownica
#1
Napisano 11:55, 18.01.2014
Zauważyłem ostatnio w Swoim acco taką zależność , że gdy np. zawracam na skrzyżowaniu i wyjeżdżam na prostą to powinno być tak , że puszczę fajerę i ona ustawi się neutralnie tzn. prosto natomiast u mnie wraca ona leniwie do tej pozycji no i muszę jej pomagać w tym . Jak dla mnie pompa działa OK. lecz mój ojciec po zakupie auta od razu stwierdził , że może być pompa trochę padnięta bo nie chodzi tak łatwo ( tak tylko on jeździ passatem gdzie ma wspome elektryczną ) . Jak u Was jest ? Czy fajera wraca wam w mig w pozycję neutralną ? Nie wiem czy szukać przyczyny w pompie czy w maglu ?
Pozdro
Sebo
Starajmy się jeździć jak ludzie ....
Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314
#2
Napisano 16:43, 18.01.2014
Nie wiem czy szukać przyczyny w pompie czy w maglu ?
to może być tu i tu, z tym że u mnie jak pompa niedomagała objawów z wyprostem nie miałem, a jedynie hałas
i przerywanie z pompy,
za to przerobiłem problemy z maglem (2 regeneracje, 2 magle) i to on był odpowiedzialny za leniwe wracanie kierownicy,
nawet magiel po regeneracji nie prostował kiery tak dobrze jak nieruszana używka
ale na początek pojechałbym na zbieżność
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3
Napisano 16:47, 18.01.2014
Ale chyba będzie trzeba znowu robić zbieżność itp... skoro będę musiał magla wyjmować . Jest jakoś możliwość sprawdzenia jego
Pompę pewnie można sprawdzić w jakimś warsztacie tylko jakie wartości powinna ona osiągać Od pompy zacząć będzie łatwiej tą diagnozę ... Zwłaszcza , że coś delikatnie mi się ona poci , ale to chyba wina uszczelki pod przewodem
Starajmy się jeździć jak ludzie ....
Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314
#4
Napisano 17:26, 18.01.2014
#5
Napisano 19:13, 18.01.2014
#6
Napisano 07:45, 20.01.2014
#7
Napisano 22:05, 21.01.2014
#8
Napisano 22:09, 21.01.2014
Starajmy się jeździć jak ludzie ....
Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314
#9
Napisano 23:14, 21.01.2014
sebo_runner, jeśli o to Ci chodzi to tak, jest. Ja ją lekko dokręcałem jak mi stukało przy krótkim ruszaniu kierownicą w prawo/lewo. Jak dokręciłem trochę za mocno to właśnie prostowanie kół na zakręcie było nieco inne i prz dynamicznym wachlowaniem kierownicy przy 80-100km/h auto inaczej się zachowywało. Delikatnie poluzowałem i było dobrze i nie stukało.śruba regulacyjna na maglu dociskająca listwę zębatą
#10
Napisano 13:13, 23.01.2014
Starajmy się jeździć jak ludzie ....
Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314
#12
Napisano 08:47, 29.01.2014
Tylko uważam, że to dziwne, żeby problem leżal w regulacji luzu pomiędzy zębatką kolumny kierowniczej a listwą w maglownicy.
Przecież skoro problem pojawił się po jakimś czasie to luz co najwyżej powinien się powiększać a nie zmaleć.
No chyba, że ktoś przy niej majstrował, żeby właśnie wyeliminować, zatuszować stukanie maglownicy. Nie kupiłeś niedawno swojej Acco?
W każdym bądź razie odkręć delikatnie tą śrubę, zakontruj drugą i jedź na testy. Zobacz czy w tym czasie nie pojawią się jakiekolwiek stuki z okolic maglownicy.
#13
Napisano 12:21, 29.01.2014
Tym którym pojawiło się to po regeneracji magla, praktycznie na pewno winą jest odrobinę za mocno wkręcona śruba regulacyjna. Na sucho nie mają możliwości sprawdzić jak się magiel zachowa, więc skręcają pewnie do momentu gdzie zniwelują całkowicie luz, czyli na oko.
#14
Napisano 14:17, 29.01.2014
Tym którym pojawiło się to po regeneracji magla, praktycznie na pewno winą jest odrobinę za mocno wkręcona śruba regulacyjna. Na sucho nie mają możliwości sprawdzić jak się magiel zachowa, więc skręcają pewnie do momentu gdzie zniwelują całkowicie luz, czyli na oko.
Kurde a ja już się pogodziłem z tym leniuchem na kierownicy a teraz dzieki Tobie pojawiła sie iskierka nadziei ze może uda się coś z tym zrobić szkoda tylko ze nie działa ten link od Radka0684 bo za bardzo nie wiem gdzie ta śruba się znajduje. Rozumiem że też na oko odkręcać delikatnie tę śrubę i sprawdzać na bierząco czy coś to daje?!
#15
Napisano 07:58, 30.01.2014
Sruba widoczna jest od spodu i chyba ma łeb imbusowy albo kwadratowy.
Kontrowana jest chyba zewnętrzną nakrętką. Najpierw więc trzeba okręcić nakrętkę potem tą śrubę i dokręcić nakrętką.
Robione to miałem kiedyś w Prelude i pamiętam że potrzeba było do tego dwóch kluczy.
Użytkownik micky edytował ten post 08:08, 30.01.2014
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych