XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
ustawianie kątow tył honda accord
#1
Napisano 13:52, 09.10.2013
Jezdziłem na ustawianie kątow ale uslyszałem ze sie nie da w hondzie ustawic z tyłu kątow,ale ponoc mozna wstawic śruby mimosrodowe z audi b4 i bedzie regulacja
Co o tym sadzicie, a moze sa inne sposob?
#2
Napisano 14:13, 09.10.2013
Mój accord:
http://www.accordklu...progi-rozpórka/
#3
Napisano 14:18, 09.10.2013
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#4
Napisano 14:29, 09.10.2013
#5
#6
Napisano 14:48, 09.10.2013
#7
Napisano 17:35, 09.10.2013
#8
Napisano 12:14, 03.11.2013
1. Wymontować stary górny wachacz
2. przeciąć na pół
3. nagwintować rurki ( DLA BEZPIECZEŃSTWA JA ODCIĄŁEM CAŁAŁ RURKE I WSPAWAŁEM NOWA 2mm GRUBSZA PONIEWASZ PO NAGWINTOWANIU ORYGINALNEJ SA ZA CIENKIE ŚCIANKI )
4. Wstawilem śrube mimośrodową z opla grubość śruby 16 ponoć pasuje też z audi 100 do tego dorobić kontry
5. zamontować do auta i ustawić kąty
6. koszt operacji 120 zł dla tokarza + dwie śruby mimośrodowe 30 zł to jest koszt dwóch wachaczy
[ Dodano: 2013-11-17, 22:48 ]
tak to wyglada
[ Dodano: 2013-11-17, 22:50 ]
tak
#9
Napisano 19:03, 18.11.2013
#10
Napisano 23:19, 18.11.2013
#11
Napisano 07:22, 19.11.2013
A nie da się czymś popryskać tych śrub żeby się odkręciły?Tulej oddzielnie nie kupisz, jeśli już to cały drążek w ASO za 350 zł sztuka, na allegro może znajdziesz używki za 100 zł(cholernie ciężko znaleźć) jednocześnie będziesz musiał zakupić śruby do regulacji zbieżności które wchodzą w tą tuleje bo jeśli Twój mechanik zacznie mocniej kręcić stare to je zerwie - komplet czyli śruba,podkładka i nakrętka na obie strony to koszt 200zł tylko ASO jeśli masz niewielkie odchylenie to ja bym nie ruszał, a jeśli chcesz to poprawić to czeka Cię nie mały wydatek.
[ Dodano: 2013-11-19, 11:27 ]
Albo może ktoś wie gdzie w Lublinie jest warsztat gdzie mogą mi wszystko ustawić żeby koła były proste? Bo w sumie to opony letnie były bardziej starte po wewnętrznej stronie.
#12
Napisano 12:20, 19.11.2013
#13
Napisano 19:48, 19.11.2013
A nie da się czymś popryskać tych śrub żeby się odkręciły?Tulej oddzielnie nie kupisz, jeśli już to cały drążek w ASO za 350 zł sztuka, na allegro może znajdziesz używki za 100 zł(cholernie ciężko znaleźć) jednocześnie będziesz musiał zakupić śruby do regulacji zbieżności które wchodzą w tą tuleje bo jeśli Twój mechanik zacznie mocniej kręcić stare to je zerwie - komplet czyli śruba,podkładka i nakrętka na obie strony to koszt 200zł tylko ASO jeśli masz niewielkie odchylenie to ja bym nie ruszał, a jeśli chcesz to poprawić to czeka Cię nie mały wydatek.
[ Dodano: 2013-11-19, 11:27 ]
Albo może ktoś wie gdzie w Lublinie jest warsztat gdzie mogą mi wszystko ustawić żeby koła były proste? Bo w sumie to opony letnie były bardziej starte po wewnętrznej stronie.
Nie widziałem u Ciebie tych śrub, nie wiem w jakim są stanie ale można się domyślać,pryskanie nic Ci nie da... nadrzędne pytanie tak jak kolega wyżej zapytał - czy Twoje auto jest obniżone czy na seryjnym zawieszeniu??
#14
Napisano 20:00, 19.11.2013
[ Dodano: 2013-11-19, 20:20 ]
i jeszcze jedno
Załączone pliki
#15
Napisano 20:37, 19.11.2013
Ja mam seryjne.A nie da się czymś popryskać tych śrub żeby się odkręciły?Tulej oddzielnie nie kupisz, jeśli już to cały drążek w ASO za 350 zł sztuka, na allegro może znajdziesz używki za 100 zł(cholernie ciężko znaleźć) jednocześnie będziesz musiał zakupić śruby do regulacji zbieżności które wchodzą w tą tuleje bo jeśli Twój mechanik zacznie mocniej kręcić stare to je zerwie - komplet czyli śruba,podkładka i nakrętka na obie strony to koszt 200zł tylko ASO jeśli masz niewielkie odchylenie to ja bym nie ruszał, a jeśli chcesz to poprawić to czeka Cię nie mały wydatek.
[ Dodano: 2013-11-19, 11:27 ]
Albo może ktoś wie gdzie w Lublinie jest warsztat gdzie mogą mi wszystko ustawić żeby koła były proste? Bo w sumie to opony letnie były bardziej starte po wewnętrznej stronie.
Nie widziałem u Ciebie tych śrub, nie wiem w jakim są stanie ale można się domyślać,pryskanie nic Ci nie da... nadrzędne pytanie tak jak kolega wyżej zapytał - czy Twoje auto jest obniżone czy na seryjnym zawieszeniu??
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych