Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

ustawianie kątow tył honda accord


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
124 odpowiedzi w tym temacie

#1 grand116

grand116
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:daleko
  • Silnik:2.4
  • Wersja:s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:52, 09.10.2013

witam , jak ustawic katy po obnizeniu hondy bo po przejechaniu 5000 km opony sciete do nitek.
Jezdziłem na ustawianie kątow ale uslyszałem ze sie nie da w hondzie ustawic z tyłu kątow,ale ponoc mozna wstawic śruby mimosrodowe z audi b4 i bedzie regulacja
Co o tym sadzicie, a moze sa inne sposob?
  • 0

#2 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:13, 09.10.2013

standardowo nie ma. Jedynie montaż camberów
  • 0

#3 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:18, 09.10.2013

grand116, Jeżeli po 5000km masz nitki to 100% masz zbierzność rozwaloną a to jest ustawialne w Accordach na śrubach mimośrodowych...
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#4 grand116

grand116
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:daleko
  • Silnik:2.4
  • Wersja:s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:29, 09.10.2013

zbieżność była sprawdzana i jest ok a macie jakies namiary na te cambery
  • 0

#5 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:42, 09.10.2013

http://www.accordklu...r=asc&start=765

pytaj kolegi
  • 0

#6 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 14:48, 09.10.2013

http://www.andysauto...er_kits/eibach/
http://allegro.pl/me...3535477542.html
  • 0

#7 _Qba_

_Qba_
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:35, 09.10.2013

zmien warsztat. po 5000 km ledwo bys zauwazyl roznice w zuzyciu opony. moze masz gdzies jakies luzy w zawieszeniu???
  • 0

#8 grand116

grand116
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:daleko
  • Silnik:2.4
  • Wersja:s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:14, 03.11.2013

jak rozwiazalem problem:
1. Wymontować stary górny wachacz
2. przeciąć na pół
3. nagwintować rurki ( DLA BEZPIECZEŃSTWA JA ODCIĄŁEM CAŁAŁ RURKE I WSPAWAŁEM NOWA 2mm GRUBSZA PONIEWASZ PO NAGWINTOWANIU ORYGINALNEJ SA ZA CIENKIE ŚCIANKI )
4. Wstawilem śrube mimośrodową z opla grubość śruby 16 ponoć pasuje też z audi 100 do tego dorobić kontry
5. zamontować do auta i ustawić kąty
6. koszt operacji 120 zł dla tokarza + dwie śruby mimośrodowe 30 zł to jest koszt dwóch wachaczy

[ Dodano: 2013-11-17, 22:48 ]
tak to wyglada

[ Dodano: 2013-11-17, 22:50 ]
tak
  • 0

#9 Sławek30

Sławek30
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:03, 18.11.2013

A u mnie z kolei była sprawdzana geometria i stwierdzili, że trzeba troche poprawić. Mechanik próbował regulować z tylu i okazało się że nie może bo śruba jak to powiedział "stoi". I mówi,żeby kupić tuleje i wymienić na nowe jak już bo przez to że ta śruba stoi to nic nie może poregulować. Trzeba to koniecznie robić? Bo mówił że geometria troche zła ale że tragedii niema.
  • 0

#10 mick99

mick99
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:19, 18.11.2013

Tulej oddzielnie nie kupisz, jeśli już to cały drążek w ASO za 350 zł sztuka, na allegro może znajdziesz używki za 100 zł(cholernie ciężko znaleźć) jednocześnie będziesz musiał zakupić śruby do regulacji zbieżności które wchodzą w tą tuleje bo jeśli Twój mechanik zacznie mocniej kręcić stare to je zerwie - komplet czyli śruba,podkładka i nakrętka na obie strony to koszt 200zł tylko ASO jeśli masz niewielkie odchylenie to ja bym nie ruszał, a jeśli chcesz to poprawić to czeka Cię nie mały wydatek.
  • 0

#11 Sławek30

Sławek30
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:22, 19.11.2013

Tulej oddzielnie nie kupisz, jeśli już to cały drążek w ASO za 350 zł sztuka, na allegro może znajdziesz używki za 100 zł(cholernie ciężko znaleźć) jednocześnie będziesz musiał zakupić śruby do regulacji zbieżności które wchodzą w tą tuleje bo jeśli Twój mechanik zacznie mocniej kręcić stare to je zerwie - komplet czyli śruba,podkładka i nakrętka na obie strony to koszt 200zł tylko ASO jeśli masz niewielkie odchylenie to ja bym nie ruszał, a jeśli chcesz to poprawić to czeka Cię nie mały wydatek.

A nie da się czymś popryskać tych śrub żeby się odkręciły?

[ Dodano: 2013-11-19, 11:27 ]
Albo może ktoś wie gdzie w Lublinie jest warsztat gdzie mogą mi wszystko ustawić żeby koła były proste? Bo w sumie to opony letnie były bardziej starte po wewnętrznej stronie.
  • 0

#12 Biedrona

Biedrona
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Galicja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:custom
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:20, 19.11.2013

grand116 masz obniżonego accorda czy jest na seryjnym zawieszeniu?
  • 0

#13 mick99

mick99
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:48, 19.11.2013

Tulej oddzielnie nie kupisz, jeśli już to cały drążek w ASO za 350 zł sztuka, na allegro może znajdziesz używki za 100 zł(cholernie ciężko znaleźć) jednocześnie będziesz musiał zakupić śruby do regulacji zbieżności które wchodzą w tą tuleje bo jeśli Twój mechanik zacznie mocniej kręcić stare to je zerwie - komplet czyli śruba,podkładka i nakrętka na obie strony to koszt 200zł tylko ASO jeśli masz niewielkie odchylenie to ja bym nie ruszał, a jeśli chcesz to poprawić to czeka Cię nie mały wydatek.

A nie da się czymś popryskać tych śrub żeby się odkręciły?

[ Dodano: 2013-11-19, 11:27 ]
Albo może ktoś wie gdzie w Lublinie jest warsztat gdzie mogą mi wszystko ustawić żeby koła były proste? Bo w sumie to opony letnie były bardziej starte po wewnętrznej stronie.


Nie widziałem u Ciebie tych śrub, nie wiem w jakim są stanie ale można się domyślać,pryskanie nic Ci nie da... nadrzędne pytanie tak jak kolega wyżej zapytał - czy Twoje auto jest obniżone czy na seryjnym zawieszeniu??
  • 0

#14 grand116

grand116
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:daleko
  • Silnik:2.4
  • Wersja:s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:00, 19.11.2013

tak mam obniżonego accorda ja mialem pochylenie 4 stopnie a ponoc z trzema osobami z tylu odchyla sie o 1 stopien i mam opony 245 strasznie cielo

[ Dodano: 2013-11-19, 20:20 ]
i jeszcze jedno

Załączone pliki


  • 0

#15 Sławek30

Sławek30
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:37, 19.11.2013

[ Dodano: 2013-11-19, 20:38 ]

Tulej oddzielnie nie kupisz, jeśli już to cały drążek w ASO za 350 zł sztuka, na allegro może znajdziesz używki za 100 zł(cholernie ciężko znaleźć) jednocześnie będziesz musiał zakupić śruby do regulacji zbieżności które wchodzą w tą tuleje bo jeśli Twój mechanik zacznie mocniej kręcić stare to je zerwie - komplet czyli śruba,podkładka i nakrętka na obie strony to koszt 200zł tylko ASO jeśli masz niewielkie odchylenie to ja bym nie ruszał, a jeśli chcesz to poprawić to czeka Cię nie mały wydatek.

A nie da się czymś popryskać tych śrub żeby się odkręciły?

[ Dodano: 2013-11-19, 11:27 ]
Albo może ktoś wie gdzie w Lublinie jest warsztat gdzie mogą mi wszystko ustawić żeby koła były proste? Bo w sumie to opony letnie były bardziej starte po wewnętrznej stronie.


Nie widziałem u Ciebie tych śrub, nie wiem w jakim są stanie ale można się domyślać,pryskanie nic Ci nie da... nadrzędne pytanie tak jak kolega wyżej zapytał - czy Twoje auto jest obniżone czy na seryjnym zawieszeniu??

Ja mam seryjne.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq