XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Błąd 45 - mieszanka zbyt bogata lub zbyt uboga
#1
Napisano 15:04, 27.09.2013
Wywala mi błąd 45 podczas jazdy na LPG. Wyskoczył mi w momencie spokojnej jazdy ~110 km/h (nie wiem czy to istotne). Po przełączeniu na PB i przejechaniu kilkunastu km błąd znika, czyli wygląda na to że sytuacja się normuję. Sytuacja powtórzyła się 3 razy.
Obstawiam winne wtryski od gazu. Założone są valteki. Jeśli się nie mylę to były chyba nawet rozwiercane aby "podciągnąć" ich możliwości. Instalacja jest dosyć świeża więc szkoda mi w tej chwili wymieniać wtryski na nowe, myślałem żeby poczekać jeszcze z tym może do wiosny.
Druga opcja - założony jest reduktor zavoli n - trochę za słaby do tego silnika, ale czy on tez może mieć wpływ na błąd 45?
I tu pytanie - czy jeżdżąc dalej z tymi wtryskami/reduktorem mogę wpłynąć na jakieś dodatkowe awarie?
Mam nadzieje, że podobnego tematu nie ma... przejrzałem parę stron, ale nic nie rzuciło mi się w oczy.
Dzięki z góry za jakiekolwiek rady!
#2
Napisano 18:57, 27.09.2013
I tu pytanie - czy jeżdżąc dalej z tymi wtryskami/reduktorem mogę wpłynąć na jakieś dodatkowe awarie?
np. wypalanie gniazd zaworowych
valdemary warto zmienić
jak masz wolne 500 to na hanki
#3
Napisano 19:41, 27.09.2013
#4
Napisano 20:47, 27.09.2013
#5
Napisano 01:03, 06.09.2014
Witam, mam podobny problem wyskakuje mi błąd 45 podczas jazdy na gazie (dzieje się to głównie przy prędkości ok 110-120 km/h). Samochód spala mi średnio ok. 11l/100km gazu. Mam wtryski hana zielone (accord VI 2.0 99r). Obawiam się, że może być to problem z którąś sondą lambda, ponieważ wtryski powinny być wystarczające, a dawka gazu wydaje się być odpowiednia. Dodam ze od jakiegoś czasu moja honda lubi wypić trochę oleju (może to zbieg okoliczności ale błąd pojawia się w momencie zniknięcia oleju), Czy potraficie mi pomóc? Co może być przyczyną? Od czego mam zacząć?
#8
Napisano 22:03, 06.09.2014
Witam, mam podobny problem wyskakuje mi błąd 45 podczas jazdy na gazie (dzieje się to głównie przy prędkości ok 110-120 km/h). Samochód spala mi średnio ok. 11l/100km gazu. Mam wtryski hana zielone (accord VI 2.0 99r). Obawiam się, że może być to problem z którąś sondą lambda, ponieważ wtryski powinny być wystarczające, a dawka gazu wydaje się być odpowiednia. Dodam ze od jakiegoś czasu moja honda lubi wypić trochę oleju (może to zbieg okoliczności ale błąd pojawia się w momencie zniknięcia oleju), Czy potraficie mi pomóc? Co może być przyczyną? Od czego mam zacząć?
Wpadaj łosiu na Uśmiechu 6 i zdiagnozujemy usterkę, a nie po forach piszesz Ciężko kurna zadzwonić
Użytkownik LukasN edytował ten post 22:06, 06.09.2014
#9
Napisano 11:17, 19.10.2014
WItam, Panowie mam taki sam problem tylko ze moj blad wyskakuje w roznych momentach bez zadnej reguly. Instalacja jest roczna, auto spala mi 12/13 litrow a moj gazownik ustawia miesznake "na oko" i to chyba nie tak powinno byc. Polecicie kogoś w warszawie czy okolicach kto by mogł spojrzeć na to
#10
Napisano 13:47, 19.10.2014
Przede wszystkim podaj jakie masz podzespoły tej instalacji. Ja miałem ten błąd i po wymianie wtryskiwaczy z valtekow na barracudy problem znikł.
Użytkownik soul edytował ten post 13:47, 19.10.2014
#11
Napisano 16:28, 21.04.2015
W związku ze zbyt ubogą mieszanką na lpg i wyskakującym checkiem mam pytanie. Czy pojawiający się błąd może mieć związek z luzem zaworowym? Ostatnią regulację przeprowadzałem 24 tyś. temu.
#12
Napisano 06:41, 22.04.2015
regulacja jak najbardizej się należy, ale to raczej nie będzie problem w zaworach a źle wyregulowanej mieszance / kończących się wtryskach
#13
Napisano 11:42, 18.06.2015
Ja już od dłuższego czasu walczę z błędem 45. Początkowo sprawdziłem czy to wina gazu jeżdżąc ciągle na paliwie (zrobione ok 500km) ocziwiście błąd sie nie pojawił. Podjechałem na regulacje ledwo wyjechałem od gaziarza (50km) i błąd powrócił, zrobiłem afere, że gość na odpierdziel prace wykonał i przy kolejnej regulacji byłem już obecny, gość poustawiał i kazał mi pojeżdzić z 15 km na gazie po czym wróciłem i zrobił jeszcze jakieś korekty. Tym razem udało mi się dobre 400 km zrobić i problem znów powraca.
Czy winne mogą być wtryskiwacze albo np reduktor? Wtryskiwacze Valteki, reduktor podobno zbyt słaby to tego silnika. Gaziarz twierdzi, że podzespoły kiepskie ale po regulacji powinno chodzi.
#14
Napisano 11:45, 18.06.2015
Jeśli byś nie nadużywał wysokich obrotów, powiedzmy 4k + to może wtryski dawały by rade. Bez walki z ustawieniami wymieniłem na barracudy i po problemie. Ciekawe jeszcze jak masz ten reduktor.
#15
Napisano 12:08, 18.06.2015
Jeśli byś nie nadużywał wysokich obrotów, powiedzmy 4k + to może wtryski dawały by rade. Bez walki z ustawieniami wymieniłem na barracudy i po problemie. Ciekawe jeszcze jak masz ten reduktor.
No to by wyjaśniało mój problem bo rzadko to jestem poniżej 4 k Mam na oku na allegro Hany i Barracudy po ok. 300 zł z listwą. Reduktor jeszcze sprawdzę i napiszę ale wydaje mi się, że AC (ale mogę się mylić) i kiedyś mi mechanik powiedział, że to do silnika do max 90 KM -.- sprawdzę i jeszcze napiszę dokładnie co to za badziewie ale widać, że ktoś ostro po kosztach instalke zakładał
Edit.
Ogólnie potwierdzam teorie z nie przekraczaniem wysokich obrotów. Jak pośmigam na autostradzie to zaraz załącza się kontrolka po czym po spokojnej jeździe po kilku odpaleniach auta kontrolka gaśnie. Albo jakaś bardzo konkretna regulacja albo bez kombinowania wymiana wtrysków, ale narazie temat odkładam bo inne usterki się pojawiły
Co do reduktora to z papierów od gazu które dostałem od sprzedającego auto nie da sie ustalić co to za reduktor.. musiałbym podjechać do warsztatu
Użytkownik Skwarek edytował ten post 09:41, 25.06.2015
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych