Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

VSA-problem

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
171 odpowiedzi w tym temacie

#1 neo2424

neo2424
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Kirkcaldy (Brzostek)
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:55, 18.09.2013

Witam jak w temacie mam problem z VSA, wszyscy piszą o kontrolkach ABS+VSA+wykrzyknik, u mnie świeci sie tylko VSA i wykrzyknik, byłem na kompie i błąd bodajże 84-1 lub 64-1 czujnik cisnienia bład, proszę was o pomoc czy muszę wymienic całą pompe czy tylko modulator bo jak pojade do aso a mieszkam w UK to wymienią mi cała pompe a jezeli nie jest to konieczne to poszukam używki modulatora, chyba że to jest zespolone z pompą, z góry dzieki.


  • 0
neo2424

#2 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:07, 18.09.2013

hehehe, mam te sam problem, i na forum zero odpowiedzi na ten temat...
sa firmy ktorym mozesz wyslac pompe do pl i Ci to zrobia, pytalem o cene i kosztuje to 600zl i sie niedlugo za to biore
jedni pisza ze starczy sekcje sucha odeslac, inni ze cala pompe, zadzwon i dopytaj, mi gosc kazal cala przyslac, bo gdybys wyslal tylko sekcje sucha to nawet sie jezdzic w tym czasie da :-), angoli do tej roboty nie bierz, szkdoa kasy i zdrowia

pozdr
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#3 neo2424

neo2424
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Kirkcaldy (Brzostek)
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:13, 19.09.2013

proszę jescze chłopaków z podkarpacia o informacje gdzie jest najlepszy service pomp abs.
  • 0
neo2424

#4 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 07:47, 20.09.2013

byłem na kompie i błąd bodajże 84-1 lub 64-1 czujnik cisnienia bład, proszę was o pomoc czy muszę wymienic całą pompe czy tylko modulator

84-1 to czujniki nie sa skalibrowane .. a bład ciśnienia to 64-1 .. oznacza zwarcie w wiązce albo wymianę modulatora a to już są troszeczkę większe koszta i kalibracja układu VSA. Pompa hamulcowa jest sprawna i nie ma potrzeby jej wymieniac ...

Usuwanie usterek wg DTC: 64
DTC 64: Napięcie zasilania czujnika
1. Za pomocą HDS skasować kody DTC.
2. Przeprowadzić jazdę próbną.
Czy kontrolka ABS świeci i sygnalizuje kod DTC 64?
TAK - Przejść do 3.
NIE - System obecnie jest sprawny.n
3. Wyłączyć zapłon.
4. Odłączyć złączkę 47-stykową modułu sterującego VSA i złączkę 5-stykową czujnika kąta skrętu.
5. Sprawdzić ciągłość obwodu między stykiem nr 7 złączki 47-stykowej modułu sterującego VSA a masą nadwozia.
Czy obwód jest zamknięty?
TAK - Usunąć zwarcie z masą między modulatorem-modułem sterującym VSA a czujnikiem kąta skrętu.n
NIE - Wymienić modulator-moduł sterujący VSA.
  • 0

#5 BartekL

BartekL
  • Forumowicz
  • 533 postów
  • Skąd:znienacka
  • Silnik:N55
  • Wersja:M
  • KM:All
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:F10
Reputacja: 31
Super

Napisano 07:56, 20.09.2013

byłem na kompie i błąd bodajże 84-1 lub 64-1 czujnik cisnienia bład, proszę was o pomoc czy muszę wymienic całą pompe czy tylko modulator

84-1 to czujniki nie sa skalibrowane .. a bład ciśnienia to 64-1 .. oznacza zwarcie w wiązce albo wymianę modulatora a to już są troszeczkę większe koszta i kalibracja układu VSA. Pompa hamulcowa jest sprawna i nie ma potrzeby jej wymieniac ...

Usuwanie usterek wg DTC: 64
DTC 64: Napięcie zasilania czujnika
1. Za pomocą HDS skasować kody DTC.
2. Przeprowadzić jazdę próbną.
Czy kontrolka ABS świeci i sygnalizuje kod DTC 64?
TAK - Przejść do 3.
NIE - System obecnie jest sprawny.n
3. Wyłączyć zapłon.
4. Odłączyć złączkę 47-stykową modułu sterującego VSA i złączkę 5-stykową czujnika kąta skrętu.
5. Sprawdzić ciągłość obwodu między stykiem nr 7 złączki 47-stykowej modułu sterującego VSA a masą nadwozia.
Czy obwód jest zamknięty?
TAK - Usunąć zwarcie z masą między modulatorem-modułem sterującym VSA a czujnikiem kąta skrętu.n
NIE - Wymienić modulator-moduł sterujący VSA.



muzyczka wie co pisze/mówi :) wpadne do Ciebie jakoś w przyszłym tyg. Po resecie: bład VSA wyskoczył mi jak do dziś tylko 1x a czekam na ten emulator. bo babka wysłała mi dwa proste :D twierdzać ze widocznie coś sie jej pomyliło :P
  • 0

#6 neo2424

neo2424
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Kirkcaldy (Brzostek)
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:37, 20.09.2013

no muzyczka super opis tyle że troche czarnej magi mi zaserwowałeś, muszę znalesc jakiegos kumatego mechanika i może cos zdziałamy, wielkie dzięki.
  • 0
neo2424

#7 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 08:08, 24.09.2013

no muzyczka super opis tyle że troche czarnej magi mi zaserwowałeś

Jak coś njest nie jasne to odczaruję :mrgreen:
  • 0

#8 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:58, 10.10.2013

Temat ogarnalem, pompa naprawiona i zalozna, tradycyjnie podziękowania dla kolegi muzyczka, jak ktos ma pytania niech pyta, odpisze, na zas nie bede pisal, bo praktycznie tylko kolega muzyczka w watki techniczne zaglada, pozdr
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#9 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 21:52, 10.10.2013

:B
  • 0

#10 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 460 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:38, 22.10.2013

Podłącze się troszkę pod temat ;] a mianowicie, już kiedyś miałem taką sytuacje, że wywaliło mi VSA-Wykrzyknik i to trzecie ;p
Podjechałem na kompa, pokazało tylni lewy czujnik abs, wymienilim i znikło.
Jakiś czas temu sytuacja taka sama, podjechałem na kompa, tym razem prawy tył abs, ale jakoś nie mogłem się zebrać za wymianę (postanowiłem, że przed zimą na pewno wymienię;]) No i dzisiaj z rana zamówiłem czujnik, i wyjechałem z domu samochodem, aż w którymś momencie zauważyłem, że pali mi się kontrolka od ręcznego ;/
Dodatkowo nie ma charakterystycznego pi pi, jak w przypadku jazdy z zaciągniętym ręcznym.
Czy myślicie, że ta kontrolka może mieć coś wspólnego z czujnikiem ABS, czy to całkowicie inny temat?
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCA5</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCN1</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCW3</strong></a></p>
<p> </p>

#11 uniu

uniu
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:w.
  • Silnik:2,2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:23, 22.10.2013

moze mało płynu hamulcowego w zbiorniczku
  • 0

Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel


#12 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 460 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:26, 22.10.2013

Z tego co pamiętam to zawsze było na max, a dzisiaj sprawdziłem i jest gdzieś 1/2, ale na pewno nie mniej niż minimum.
Jutro doleje, ale wątpie żeby tu tkwił problem ;/
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCA5</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCN1</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCW3</strong></a></p>
<p> </p>

#13 toopmen

toopmen
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Radymno
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:26, 23.10.2013

Sprawdź po lewej stronie styki od VSA pomarańczowa kostka koło modułu gazu i z prawej też na tej samej wysokosci :)
  • 0
All Day All Night Driving

#14 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 460 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:02, 25.10.2013

Dzisiaj mechanior wymienił mi czujnik i wszystkie błędy wraz z tym od ręcznego zniknęły ;]
Standardowo nie obyło się bez wyjmowania piasty i użycia ciężkiego sprzętu w postaci wiertarki ;]
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCA5</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCN1</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCW3</strong></a></p>
<p> </p>

#15 neo2424

neo2424
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Kirkcaldy (Brzostek)
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:57, 26.10.2013

Czesc chłopaki, potrzebuje kupic pompę abs spisałem z mojej numerki i są następujące
57110-SEF-E610-M1
TYPE: EFVVW
SEFE6
Ate 06.2102-0405.4
I mam taki mały problem bo wszystkie używki jakie znalazłem są z numerami SEGE5 a w pierwszej linijce jest E540 lub E520
Czy jest mozliwosc załozenia pompy o innej numeracji czy musi byc taka sama.
Prosze was o pomoc pozdro.
  • 0
neo2424





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq