Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Zimny silnik długo kręci zanim zapali


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 kulik

kulik
  • Nowy
  • 2 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:49, 21.07.2013

Witam,
W mojej Hani 1.8 z 99 roku pojawił się ostatnio problem z odpaleniem i wyłącznie na zimnym silniku. Muszę co najmniej 3-4 sekundy pokręcić rozrusznikiem by samochód niechętnie zapalił. Na ciepło problem nie występuje. Samochód z instalację LPG, ale odpalenie zawsze jest na PB więc to chyba nie powinno mieć wpływu. Od czego zacząć, co może być przyczyną kłopotów?
  • 0

#2 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • SkÄ…d:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 12:37, 21.07.2013

swiece, przewody, aparat zaplonowy, pompa paliwa do sprawdzenia.
  • 0

#3 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • SkÄ…d:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 14:46, 21.07.2013

Zacznij od zakręcenia zaworu na butli i wypalenia resztki gazu. Zostaw na noc. Jak pomoże, to wtryskiwacze puszczają. Jakie wtryski i jaki reduktor?
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#4 DrateK

DrateK
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • SkÄ…d:Zgierz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:42, 25.07.2013

Też mi się wydaje, że świece albo przwody. Najlepiej wymienić to i to :mrgreen:
  • 0

#5 czarnyrobek

czarnyrobek
  • Nowy
  • 6 postów
  • SkÄ…d:Stalowa Wola
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:38, 31.07.2013

Tak jak napisał pablo.see najpierw sprawdz inst. gazową . Problemem może byc też nieszczelny reduktor który puszcza przysłowiowego "bąka " w układ dolotowy i powoduje chwilowe "zalanie " silnika...
  • 0

#6 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • SkÄ…d:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 06:24, 01.08.2013

a jak nie ma bączura z LPG to zawory obloookaj. świece na potem a o przewodach w VI genie to są praktycznie niezniszczalne więc niektóre teorie to są ale z szitwagena i opla i instalek II gen.
  • 0

#7 DrateK

DrateK
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • SkÄ…d:Zgierz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:21, 02.08.2013

W VI może i są wytrzymałe, ale w poprzedniej hondzie przewody oryginalne wytrzymały "tylko" 135tys.
  • 0

#8 kulik

kulik
  • Nowy
  • 2 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:00, 11.10.2013

Okazało się, że padł reduktor w instalacji gazowej. Jest nowy i po problemie/
Temat do zamknięcia.
  • 0

#9 Gone

Gone
  • Nowy
  • 17 postów
  • SkÄ…d:podkarpackie-lubuskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:45, 11.01.2019

Nie widzę sensu zakładać nowego tematu a problem podobny na zimnym długo kręci aby odpalić co zrobione:

- nowe świece

- ustawione zawory

- we wrześniu padł ze starości akumulator -nowy

- na wakacjach padł alternator - pełna regeneracja

- na tych mrozach jeszcze raz mi zablokowało rozrusznik tak że nawet nie chciał zakrecić - prąd był (nawet próbowane na kablach) - wymieniony bendiks,szczotki etc - regenracja

-zakręcony zawór na butli lpg

- pompę paliwa słychać gdy kluczk jest w pozycji nr 2

 

co ostatnio jeszcze zauważyłem, wcześniej jak przekręcałem kluczyk w pozycje nr 2 to lampki gasły, teraz na pozycji dwa nawet po kilku minutach dalej pali się aku i olej - znikają jak przekręce w pozycje nr 3 (odpalenie)

mechanik radzi mi jeszcze wymienić kostkę stacyjki ...

 

macie jeszcze jakieś pomysły?


  • 0

#10 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 10:47, 11.01.2019

Kopułka i palec do sprawdzenia / wyczyszczenia na poczatek


  • 0

#11 Gone

Gone
  • Nowy
  • 17 postów
  • SkÄ…d:podkarpackie-lubuskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:18, 11.01.2019

Kopułka i palec do sprawdzenia / wyczyszczenia na poczatek

była sprawdzana i czyszczona chyba rok temu +- ale zajrzę


  • 0

#12 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 13:38, 11.01.2019

ja bym obstawiał problem z paliwem, bo aku nowy, świeczki świeże, zawory ustawione (ale czy poprawnie? :> ), rozrusznik kręci dobrze po regeneracji (a może ma jakieś opory?), alternator przy rozruchu nie ma za wiele do gadania, więc zostają przewody paliwowe, filtr paliwa, wtryski i na sam koniec EVAP. mój też przy -10 dłużej kręci, ale u mnie na 90% wtryski są tego przyczyną, używane mogą być w podobnym stanie, a nowe kosztują o wiele za dużo, przez co skłaniam się ku regeneracji :D


  • 0

#13 Japanelo

Japanelo
  • Nowy
  • 1 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Type-R
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:26, 24.01.2019

Miałam podobny temat, ale u mnie 100% winy posiadały wtryski, poszły do regeneracji i teraz autko odpala bez problemu czy ciepłe czy zimne.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq