XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
tylne tarcze - (4 otwory) do Accord VI gen.
#1
Napisano 11:14, 23.06.2009
I tu pytanie: czy to możlwe, że takie tarcze będą pasowały na tylną oś
W końcu z tyłu mamy u siebie gładkie tarcze.
Na dowód wklejam dwa linki potwierdzające dany towar
http://www.tuning.co...emart&Itemid=26
http://www.ebcbrakes...t=127543&page=1
Dodam, iż sprzedawca żąda za komplet tarcz na tylną oś ok. 650 zł
Czy to wogóle się opłaca
#3
Napisano 12:23, 23.06.2009
Jak już to zamów sobie EBC Standard (zwykłe gładkie) i do tego ewentualnie Green'y.
Owszem, znam takich co sobie nawet Red'y na tył zakładają, ale to też jest kwestia grubości portfela Najważniejsze, żebyś miał na przodzie mocny Stuff
#4
Napisano 12:35, 23.06.2009
#6
Napisano 12:44, 23.06.2009
Poza tym czy one są wentylowane - chyba nie
Które? Stockowe czy EBC?
Stockowe nie są wentylowane i maja grubośc taką samą jak te EBC 10mm
Stockowe nie są wentylowane i wiem, że mają 10mm - zastanawiam się czy te EBC skoro są nawiercane i nacinane i też mają 10mm - to czy też są nie są wentylowane czy jednak są
#8
Napisano 13:03, 23.06.2009
No przeciez wyraznie napisane Honda Accord EBC Turbogroove Rear Brake Discs 1.8 (CG8) 98-2003 260mm x 10mm .
Na zdjęciu przecież widać że są wentylowane
Seth - myślisz, że to to realne foto
Jeśli byłyby jeszcze wentylowane przy tej grubości 10mm to ile miałaby grubości jedna ze ścianek między tym wentylowaniem na tarczy
Trochę dziwne - na ile taka tarcza wystarczy
Zresztą nieważne - chciałem w sumie się tylko upewnić czy to nie pic na wodę.
Dzięki za info
#9
Napisano 13:09, 23.06.2009
Dodatkowo zakłądając że wymiar minimalny tarczy to 8mm to te EBC po starciu o 2mm miały by po 1-2mm grubości
No to kurde niemożliwe Coś sciema jakaś, trzeba by je na żywo obejrzeć.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#10
Napisano 13:16, 23.06.2009
Jak przeczytałem tego posta to pierwsze co mi przyszło na myśl, to czy na tył w ogóle są tarcze Turbo Groove. Wydaje mi się, że jak ostatnio sprawdzałem na stronie producenta do swojego Acco, to na tył były tylko gładkie Standard. No ale rozmiar tarczy niby się zgadza. Może fotki są "przykładowe"
#11
Napisano 13:20, 23.06.2009
Może one są gładkie - tylko, że nacinane i nawiercane
Słuchaj a mówią ci coś te firmy tarcz hamulcowych - zaproponowano mi je na tylną oś w rozsądnej cenie
YakoParts (JakoParts), A.B.S., ServiceParts
#12
Napisano 14:19, 23.06.2009
albo są gładkie, albo nawiercane/wentylowane. Nie ma czegoś takiego jak gładkie nacinane. Jak sama nazwa wskazuje gładkie to gładkie (w większości firm nazywane poprostu standardowymi). I tak na 100% jest w przypadku EBC, o których pisałeś.
Co do tych firm to nie znam.
Nie możesz poprostu kupić na tył kompletu tarcz i klocków ATE? To sprawdzony produkt, ludki na forum bardzo go sobie chwalą. Po co wydawać kasę np. na klocki Green'y na tył. Szkoda Twojej kasy, a hamowanie na pewno nie będzie porażająco skuteczniejsze.
#13
Napisano 15:33, 23.06.2009
Kiziol,
albo są gładkie, albo nawiercane/wentylowane. Nie ma czegoś takiego jak gładkie nacinane. Jak sama nazwa wskazuje gładkie to gładkie (w większości firm nazywane poprostu standardowymi). I tak na 100% jest w przypadku EBC, o których pisałeś.
Co do tych firm to nie znam.
Nie możesz poprostu kupić na tył kompletu tarcz i klocków ATE? To sprawdzony produkt, ludki na forum bardzo go sobie chwalą. Po co wydawać kasę np. na klocki Green'y na tył. Szkoda Twojej kasy, a hamowanie na pewno nie będzie porażająco skuteczniejsze.
Masz rację
#14
Napisano 21:40, 23.06.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#15
Napisano 11:57, 24.06.2009
No przeciez wyraznie napisane Honda Accord EBC Turbogroove Rear Brake Discs 1.8 (CG8) 98-2003 260mm x 10mm .
Na zdjęciu przecież widać że są wentylowane
kur..a.. jak czytam czasem Wasze wypociny to nie wiem czy się śmiać czy płakać
same dziury wentylujace tarcze maja ok 8mm więc jak Wy to widzicie... Z reszta jest zaznaczone Solid / Vented na "Solid"
Najważniejsze ze doszliście do tego ze sklepy zamieszczają zdjęcia poglądowe
--
Teraz tak, do CG8/9 ja bym EBC TG nie wrzucaił na tył. Jakieś spoko tarcze gładkie + dobry klocek Green lub Red stuff.
Ja jak bede robił hamulce z tylu to się pewnie rozejrzę za takim kompletem... a najlepiej za hamulcami z przodu z poliftingowca (5x114,4 , 282mm)
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click