XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Ręczny słabo działa po wymianie klocków
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:32, 30.05.2009
#2
Napisano 15:21, 30.05.2009
Do zobaczenia na trasie.
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:44, 30.05.2009
#4
Napisano 11:35, 31.05.2009
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:54, 31.05.2009
#6
Napisano 13:01, 31.05.2009
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:16, 31.05.2009
#8
Napisano 22:03, 01.06.2009
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:09, 02.06.2009
#10
Napisano 09:08, 03.06.2009
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#11
Napisano 13:51, 03.06.2009
Zobacz lepiej czy na obu tłoczkach cofa się wajcha którą ciągnie linka, w Hondach lubi się ona zapiekać w pozycji na pół otwartej i potem reczny trzyma jakby chciał a nie mógł, płyn do tego nic nie ma bo ręczny nie jest na hydraulice... hydraulika działa tam tylko jako samoregulator, a ta magiczna zacinajaca sie wajcha odpowiada za skok tłoczka
Oooooo... Ten trop mi sie podoba Dzięki
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:37, 03.06.2009
koledzy z:
http://www.hondaacco...opic.php?t=2272
dobrze to rozwiazali
#14
Napisano 16:48, 03.06.2009
jezeli bardzo chcesz sprawdzic jak dziala to jedz na stacje diagnostyczna i tam na rolkach trzeba sprawdzic siłe hamowania.
takie zaciaganie ręcznego podczas jazdy to z dupy test jest.
a poza tym po kazdej wymianie klocków musza sie one dotrzec do nierównosci tarczy,
a w niektórych przypadkach trzeba tarcze przetoczyc,
warsztaty praktykuja takze toczenie tarcz za kazdym razem przy wymianie klocków
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:37, 03.06.2009