Skocz do zawartości


RODO w HAKP

blad p2647


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:41, 29.09.2012

Witam!
Czy ktos moze pomoc mi w rozwiazaniu nastepujacego problemu:
Pare dni temu zaplila mi sie Zolta kontrolka od silnika podczas jazdy, auto zaczelo szarpac lub odcinalo mu zaplon przy obrotach wiekszych niz 3000 na kazdym z biegow, Przyjachalem do domu, odstawilem auto na pare godzin, wrocilem i kontrolka dalej sie palila, ale silnik dzialal normalnie, tzn. krecil sie prawie do 7000 tys bez problemu
pojechalem na drugi dzien do mechanika i komputer pokazal blad P2647 VTEC OIL PRESSURE SWITCH CIRCUIT
Nie byl do konca pewien co to moze byc, czy to jakis czujnik czy moze jeszcze co innego. Wracajc od niego jechalem przez jakies 20 km z tym bledem i silnikiem ktory szarpal powyzej 3 tys. obrotow. zgasilem na chwile przed domem, pojechalem do pracy i znow dzialal jakby nigdy nic. Czy ktos z was spotkal sie z podobnym problemem w swoim samochodzie? Accord 2005, 2.0 sport
Bardzo prosze o pomoc!
Pozdrawiam
Rafal
  • 0

#2 hrabia

hrabia
  • Forumowicz
  • 62 postów
  • Skąd:Minsk mazowiecki
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:42, 26.09.2014

Mam dokładnie to samo... Co to może być?
  • 0

#3 Infi

Infi
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord VII
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:30, 21.02.2017

Również mam ten problem, i także proszę o pomoc
  • 0

#4 Infi

Infi
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord VII
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:59, 21.02.2017

Na to wygląda że jest do wymiany czujnik ciśnienia oleju. Dużo jest po angielsku w google ale przynajmniej zobaczycie gdzie się dokładnie znajduje i jak mozna go wymienic
  • 0

#5 emil6

emil6
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:Jędrzejów, Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 12:51, 21.02.2017

A moze sprawdź stan oleju lub czujnik VTEC. Gdzies o tym bylo pisane. Tez tak mam ale nie moge sie zebrac zeby przeczyscic
  • 0

#6 polanski

polanski
  • Forumowicz
  • 170 postów
  • Skąd:kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:58, 22.02.2017

U mnie pomogło dokładne wyczyszczenie zaworu VTEC - nie wymieniałem czujnika.

2uzv2iv.jpg


  • 0

#7 Infi

Infi
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord VII
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:47, 05.03.2017

Mam ten sam problem wymieniłem czujnik wyczyściłem to co kolega ma wyżej na zdjęciu i dalej problem jest co może być jeszcze wina?
  • 0

#8 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:41, 05.03.2017

Numer bledu P2647 oznacza zbyt wysokie napiecie na czujniku cisnienia zaworu vtec. Czyli tak jakby zawor zacial sie w pozycji otwartej lub czujnik pokazuje blednie wysokie cisnienie oleju. Sam zawor vtec to zwykly elektrozawor 12v, czujnik cisnienia kontroluje jego prace. Wiec mamy 3 mozliwosci, zaciety elektrozawor, uszkodzony czujnik lub jakies uszkodzenie w wiazce elektrycznej. Chyba najprosciej kupic caly vtec uzywke, wymyc w benzynie i zamontowac, ewentyalnie pozyczyc od kogos na podmianke. Pasuje od k24 jak i od innych montowanych w k-serii.


  • 1

#9 Infi

Infi
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord VII
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:26, 06.03.2017

Właśnie kupiłem używkę i zobaczymy czy to pomoże :)
  • 0

#10 Infi

Infi
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord VII
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:32, 10.03.2017

Wymieniłem zawór i powiem że rezultat mnie satysfakcjonuje :) jeździ jak powinien nie mam już tego problemu z 3 tys. obr.
  • 0

#11 emil6

emil6
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:Jędrzejów, Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 20:44, 23.03.2017

Panowie a ja u siebie zauważyłem że łapie błąd tylko wtedy jak jest deszcz lub po i jest wilgotno miał ktos taki problem z tym błędem??


  • 0

#12 strach

strach
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Krk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7 Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:55, 24.03.2017

Miałem podobny problem.
Oczywiście sitko na Vtec i vtc trzeba sprawdzić i ewentualnie przeczyścić (zbierają się opiłki i blokują przepływ oleju),
dodatkowo wymieniłem olej (11 tyś zrobione na oleju) po tych zabiegach problem nie powrócił.
rozmawiałem z gościem w Aso, z tego co pamiętam to mówił ze za słabe ciśnienie oleju trafia na zawór Vtec 

  • 0

#13 emil6

emil6
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:Jędrzejów, Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 07:44, 25.03.2017

Tylko u mnie problem jest tylko w deszcz lub po wiec raczej trzeba szukac gdzies indziej
  • 0

#14 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:53, 11.10.2017

Odświeżę temat - u mnie błąd też się pojawił, wcześniej na autostradzie przy jednostajnej prędkości powyżej 140km/h, od niedawna wpadł razem z czujnikiem położenia pedału gazu. Czy samo czyszczenie pomaga w zupełności, czy osoby, które zrobiły już podmiankę jeszcze coś działały później w temacie?


  • 0

#15 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:31, 11.10.2017

W niektorych przypadkach pomaga samo czyszczenie, w innych znow wymiana czujnika na zaworze vtec, a jeszcze innych calego vteca. Nie musze chyba dalej pisac od czego zaczac....


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq