XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Kolektor dolotowy ictdi - stan po 200 000 km
#1
Napisano 19:44, 15.08.2012
Witam , we wcześniejszym poście zgłaszałem problem z uzyskaniem pełnej mocy w moim accordzie, po przeczyszczeniu wszystkich czujników na dolocie przyszedł czas na zdjęcie kolektora dolotowego, widok mówi sam za siebie o ile górne wloty były w miarę czyste to z dolnych wyskrobałem dobre pół wiaderka (małego) sadzy a drożność tych kanałów była poważnie ograniczona, o ile się nie mylę to tymi kanałami zawór EGR wpuszcza spaliny spowrotem do silnika. Co ważne po operacji pierwsze testy wykazują znaczącą poprawę i wydaje się że wcześniejszy problem z dziwną dziurą mocy znikną.
Dla wszystkich borykających się z nierówną bądź nienormalną pracą naszych ictdi to może być jakiś pomysł.
#2
Napisano 19:54, 15.08.2012
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#3
Napisano 20:07, 15.08.2012
#4
Napisano 20:24, 15.08.2012
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#5
Napisano 21:24, 15.08.2012
#6
Napisano 17:36, 13.09.2014
Szukajcie, a znajdziecie.
Po ostatnim czyszczeniu EGR , czujników i takich tam, nie dawało mi spokoju co się dzieje dalej w kolektorze ssącym, skoro u wejścia zasrane było sadzą, a sam wlot miał może z 30-40% przepustowości. Czyli czas rozebrać, oczyścić i dodać mocy.
#7
Napisano 15:52, 01.10.2014
Zrobione. Kolektor zdemontowany i wyczyszczony. W samym kolektorze było z kilo albo i z dwa kilogramy sadzy i syfu. Do tego jeszcze tłusta maź w bloku silnika. Wszystko oczyszczone, kanały udrożnione i zmontowane.
Mocy nie przybyło, ale wyraźniej jest elastyczniejszy w zakresie niskich obrotów.
Od początku posiadania tego autka, cały czas coś czyściłem w silniku i może dlatego nie odczuwam dużej różnicy, bo efekt rozłożył się w czasie. Teraz jeszcze muszę sprawdzić czy zmieni się spalanie, choć nie jest złe, ostatnio w trybie mieszanym 6,4l
Reasumując; warto wyczyścić.
#8
Napisano 16:16, 01.10.2014
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#9
Napisano 16:25, 01.10.2014
Nie wiem, kumpel czyścił. Pewnie użył zwykłej benzyny ekstrakcyjnej, bo czym innym wyczyścić sadze, a delikatnych czujników tam nie ma.
#10
Napisano 20:30, 05.10.2014
tylko wg ASO po zdjęciu przewodów wysokiego cisnienia, należy je wymienić na nowe.
Tak jest cała listwa do demontażu + przewody od każdego wtrysku.
Wszystko jest szczelne po takiej operacji?
Troche ryzyko, ruszać listwę i osprzęt wysokiego ciśnenia.
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
#11
Napisano 11:42, 06.10.2014
Kumpel który mi to robił chyba wiedział co robi, na co dzień pracuje w ASO Hondy. Auto normalnie jeździ, ale nie miałem jeszcze okazji sprawdzić spalania.
Jakie wg Ciebie mogą być konsekwencje nieszczelności? Wycieki paliwa?
Użytkownik Jacko edytował ten post 12:32, 06.10.2014
#12
Napisano 11:16, 21.11.2014
lekko odgrzeje
I jak wszystko pracuje poprawnie?
@jacko, tak nieszczelności beą się objawiać wyciekiem paliwa, tam jest ok 300bar cisnienia, więc drobna nieszczelnośći i problem gotowy. Jak widać twojemu koledze się udało, brawo.
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
#13
Napisano 11:03, 22.11.2014
Sprawdziłem spalanie. Trasa 200km w jedną stronę (dynamicznie, dużo wyprzedzania), około 50km po Wawie w korkach i od razu powrót 200km (spokojnie 100-120 km/h), a potem dwa dni jazdy po mieście - spalanie średnie 6,3l/100, więc raczej nie ma wycieków paliwa.
Wcześniej też nie zauważyłem większego spalanie, cały czas między 6-8l/100.
#14
Napisano 23:33, 14.09.2017
Pytanie taktyczne, którego nie widziałem wcześniej przeskakując po postach
Czy do operacji czyszczenia egr, mapsensora i ogólnie całego układu dolotowego powinienem się wcześniej uzbroić w jakieś uszczelki Raczej nie jest dobrym rozwiązaniem zakładanie raz już używanych. Podobnie jak z podkładkami miedzianymi (o ile występują). Wolę zapytać bo jak już "otworzę" Hanie to nie będę miał jak pojechać po części
#15
Napisano 23:35, 03.12.2017
Cześć, w sumie to podbijam pytanie kolegi wyżej... Chciał bym wyczyścić kolektor dolotowy, ale czy w tej operacji potrzebne są jakieś uszczelki do zakupu przed tą operacją? Może ma ktoś opis jak i co po kolei demontować aby dobrać się do kolektora? Znalazłem opis na jakimś forum UK, ale zdjęcia się wywaliły.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych