XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana siłownika zamka centralnego od kierowcy
#1
Napisano 19:55, 24.05.2012
Mam problem z wymianą siłownika zamka centralnego w drzwiach kierowcy, poczytałem posty i dzięki nim opanowałem już kwestię demontażu tapicerki oraz kilku innych rzeczy, znalazłem nawet siłownik
I tu stoje z robotą - co dalej?
Odpiąłem od niego 2 kostki, wiem że trzeba odpiąć 3 cięgna, ale za diabli nie wiem co i jak.
Nie wiem tez jak go odkręcić, na mój niemechaniczny rozum odpowiedzialne sa za to 3 solidnie przykręcone śruby z boku drzwi, ale pewności nie mam (tak dużego śrubokręta też :-/ ), ale to szczegół póki co.
Jakieś wskazówki?
Jak narazie wszystko skrzętnie pochowałem na tył auta i czekam na olśnienie albo cenne rady fachowców.
kris
#2
Napisano 20:19, 24.05.2012
#4
Napisano 20:29, 24.05.2012
Kurde wiedziałem, że ktoś tak napisze.... z miłą chęcią, ale nie dam rady miłej zabawydawaj jutro na Zlota to ci go wymontuje
[ Dodano: 2012-05-25, 11:09 ]
Temat nieaktualny.
Wymiękłem na etapie odkręcenia 3 śrub z boku drzwi (te, które 3mają zamek). Podejrzewam, że w kolejnym kroku: cięgna byłoby podobnie.
Zadzwoniłem do ASO i z połową drzwi w bagażniku na pisku pojechałem do fachowców.
Serwisant opanował temat w 30 minut a mi w ramach dobrej współpracy życzono szerokiej drogi.
Brawo do ASO
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:05, 01.07.2012
#6
Napisano 23:29, 01.07.2012
Kurde wiedziałem, że ktoś tak napisze.... z miłą chęcią, ale nie dam rady miłej zabawydawaj jutro na Zlota to ci go wymontuje
[ Dodano: 2012-05-25, 11:09 ]
Temat nieaktualny.
Wymiękłem na etapie odkręcenia 3 śrub z boku drzwi (te, które 3mają zamek). Podejrzewam, że w kolejnym kroku: cięgna byłoby podobnie.
Porada na przyszłość:
Ja też miałem problem ale mam narzędzie do tego typu trudnych przypadków - śrubokręt który raz ma metalowy łeb w rękojeści w który można postukać młotkiem i wbić śrubokręt dobrze w łeb śruby (sam a końcówka krzyżakowa jest ponadto utwardzona) a dwa - ma kwadratowy (a nie okrągły) trzonek za który można złapać kluczem płaskim lub francuskim. Czyli wbija się go młotkiem w łeb, trzyma za rękojeść jedną ręką i dociska a drugą ręką odkręca się kluczem mając długie ramię siły. Wszystkie trzy śruby puściły jak złoto. Zwykłym śrubokrętem nie dało by rady.
Z cięgnem tylko jednym miałem problem i to z zapięciem a nie odpięciem - tym co łączy bębenek w klamce z zamkiem - naprawdę słaby dostęp jest do niego.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#7
Napisano 07:24, 02.07.2012
Kurde wiedziałem, że ktoś tak napisze.... z miłą chęcią, ale nie dam rady miłej zabawydawaj jutro na Zlota to ci go wymontuje
[ Dodano: 2012-05-25, 11:09 ]
Temat nieaktualny.
Wymiękłem na etapie odkręcenia 3 śrub z boku drzwi (te, które 3mają zamek). Podejrzewam, że w kolejnym kroku: cięgna byłoby podobnie.
Zadzwoniłem do ASO i z połową drzwi w bagażniku na pisku pojechałem do fachowców.
Serwisant opanował temat w 30 minut a mi w ramach dobrej współpracy życzono szerokiej drogi.
Brawo do ASO
też walczyłem z tymi 3sróbami (samym śróbokrętem) wkoncu wpadł sasiad z grzechotką i poszło bez problemu, dla mnie najcieżej było wyciągnać cała centralke przez prowadnice od szyby. Wymiana poszła i szybko, zamek działa
#8
Napisano 11:32, 17.02.2013
#9
Napisano 11:34, 17.02.2013
#10
Napisano 11:36, 17.02.2013
#11
Napisano 15:19, 21.06.2014
Ja dzisiaj wymieniłem zamek u siebie. W razie pytań służę pomocą.
#12
Napisano 10:29, 10.09.2015
Podłączę sie do tematu. Wczoraj wymieniłem u siebie. Siłownik idzie kupić w zamienniku od 70zł do 150 zł oryginał. Wymiana banalna. Demintaz tapicerki śruby pod klamką i rączką kołki plastikowe pod tapicerką. Odpinasz linkę klamki i kostki od sterowania szyb i lampkę. Odkręcasz prowadnicę szyby by zrobić miejsce. Demontujesz cięgna od zamka i klamki. W razie problemu z cięgnem zamka masz we wnece drzwi zaślpke gumową która daje dostęp do zabezpieczenia cięgna zamka. Demontujesz osłone plastikową linki bolca zamka, odkręcasz trzy śruby zamka z boku drzwi. Kostki od siłownika odpinasz. Opuszczasz cały zamek żeby go wydostać. Odkręcasz jedną śrubke osłonki. Montujesz nowy siłownik i analogicznie wszystko składasz. Godzinka i po temacie.
#13
Napisano 17:06, 11.09.2015
Może dodam jeszcze jeden drobiazg który podpatrzyłem na youtubie. Prowadnicę szyby po odkręceniu można zupełnie wyciągnąć (w drzwiach zostaje tylko guma) - dostęp robi się wtedy DUŻO lepszy. Ja tylko odkręcałem i odsuwałem na bok, a to zdecydowanie mało wygodne było (choć da się tak zrobić).
#14
Napisano 21:21, 14.09.2015
Panowie odgrzebuje temat. Tez musze wymienic silownik i za diabla nie moge ruszyc tych 3 srub! Próbowalem grzechotka ale juz czylem jak sruby sie skrecaja... ale nie puscily wiec zostawilem je zeby nie znisczyc, bo troszeczke juz sie zjechaly...
Te 3 śruby sobie można poobrabiać jak ktoś chce wymienić na szybko i nie ma odpowiedniego bita, i nawet grzechotka nie pomoże chyba że jak kolega wyżej pisał się ją będzie młotem wbijać... Trzeba mieć do tych śrub odpowiedni bit - philips PH3. Można sobie na internecie kupić za 2 zł albo przepłacić w hipermarkecie za 5 zł. Wierzcie mi rąk używam raczej do pracy przy komputerze i bez najmniejszego problemu odkręciłem te śruby w swoim 11 letnim accordzie bez żadnego pryskania odrdzewiaczami itd.
#15
Napisano 16:40, 20.09.2015
Mam ten sam problem, zakładaliście oryginalny czy ten zamiennik? Bo nie wiem jaki kupić.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych