XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Stag 300+ vs Stag 4
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:36, 04.05.2012
Rozważam założenie insalacji LPG.
Rozmawiałem dziś z trzema warsztatami.
Pytałem o Stag 300+ ale w każdym przypadku doradzano mi Stag 4. Twierdzą że Stag 300+ ma jakieś iso którego i tak nie podłączają a Stag 4 ma wszystko co Stag 300+ oprócz tego iso i jest tańszy.
Reszta konfiguracji to:
wtryski Hana 2000 zielone
reduktor ACR01
Jakie jest Wasze doświadczenie z tymi komputerami?
Co wybrać?
#2
Napisano 09:04, 04.05.2012
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#3
Napisano 10:38, 04.05.2012
Lepiej podaj namiary na te zakłady.Rozmawiałem dziś z trzema warsztatami.
Oczywiście, że śmiało możesz Stag 4 PLus, tylko nie bierz 4 Eco. A jakie wtryskiwacze i reduktor proponują. Napisz skąd jesteś, bo tak to nie wiadomo jaki zakład Ci polecić.
ISA2 to funkcja która bardzo ułatwia strojenie. Sterownik sam zbiera punkty map benzynowych i gazowej. Po wystrojeniu się wyłącza. Jak ktoś umie stroić to ISA2 nie jest potrzebna.
Do zobaczenia na trasie.
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:04, 04.05.2012
Auto-Gaz Piotr Nowotczyński
06-500 Mława ,ul.Gdyńska 25
komputer Stag 4+
wtryski Hana 2000 zielone
reduktor ACR01
Cena 2800zl
#5
Napisano 11:21, 04.05.2012
#6
Napisano 12:02, 04.05.2012
Jestem z Mazowieckiego, wybrałem warsztat:
Auto-Gaz Piotr Nowotczyński
06-500 Mława ,ul.Gdyńska 25
komputer Stag 4+
wtryski Hana 2000 zielone
reduktor ACR01
I na tym można zakończyć temat Możesz przekazać, że pozdrawia go moderator z lpg-forum.pl
Wolek pisał, że ściąganie kolektora to ból tyłka i żeby go wyjąć to minimum trzy godziny. Może Piotr go nie zdejmować, aby go przynajmniej go odkręcić i odsunąć od głowicy. Najważniejsze żeby opiłki nie poszły do środka.
Do zobaczenia na trasie.
#7
Napisano 13:55, 04.05.2012
Tylko że ten Pan ma straszne opory przed zdejmowaniem kolektora podczas montażu, mi wyraźnie napisał że zdejmą ale za dodatkową dopłatą bo mają taki sposób że bez zdejmowania wywiercą otwory no i zrezygnowałem z jego usług i pojechałem do MigazuTen pan ma bardzo dobre opinie, więc dobry wybór
Accord 2.0 Comfort kombi 2004/2005
#8
Napisano 14:30, 04.05.2012
Do zobaczenia na trasie.
#9
Napisano 21:25, 04.05.2012
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:29, 04.05.2012
Sorrki ale ciemny w temacie jestem
#11
Napisano 21:33, 04.05.2012
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:35, 04.05.2012
#13
Napisano 21:45, 04.05.2012
a co się może stać? dokładnie Ci nie powiem, jest tu kilku lepszych fachowców. pewnie może być tak, że jest OK, ludzie nie zdejmują do wiercenia, potem jeżdżą jakoś te samochody... ale raczej chyba dla samochodu nie jest to zdrowa sytuacja.
#14
Napisano 22:23, 04.05.2012
Do zobaczenia na trasie.
#15
Napisano 17:46, 05.05.2012
Opiłki mogą przykleić się do zaworów albo porysować gładzie cylindrów.
Porysować gładzi cylindrów nie będą w stanie, ale jak podejdą pod pierścienie na tłoku to dopiero będzie ból, pod zaworem też je wydmucha w końcu kolektory mamy ALU lub plastik.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych