Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Stag 300+ vs Stag 4


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
71 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:36, 04.05.2012

Witam,

Rozważam założenie insalacji LPG.
Rozmawiałem dziś z trzema warsztatami.
Pytałem o Stag 300+ ale w każdym przypadku doradzano mi Stag 4. Twierdzą że Stag 300+ ma jakieś iso którego i tak nie podłączają a Stag 4 ma wszystko co Stag 300+ oprócz tego iso i jest tańszy.

Reszta konfiguracji to:
wtryski Hana 2000 zielone
reduktor ACR01

Jakie jest Wasze doświadczenie z tymi komputerami?
Co wybrać?
  • 0

#2 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 09:04, 04.05.2012

ja tez zakladam gaz i polecono mi nastepce staga 300 czyli isa2 a jest to zaklad autoryzowany i bardzo duzo osob chwali ich za solidnosc. ma funkcje zczytywania map benzyny i pokrywania z tyni od gazu
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#3 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 10:38, 04.05.2012

Rozmawiałem dziś z trzema warsztatami.

Lepiej podaj namiary na te zakłady.
Oczywiście, że śmiało możesz Stag 4 PLus, tylko nie bierz 4 Eco. A jakie wtryskiwacze i reduktor proponują. Napisz skąd jesteś, bo tak to nie wiadomo jaki zakład Ci polecić.

ISA2 to funkcja która bardzo ułatwia strojenie. Sterownik sam zbiera punkty map benzynowych i gazowej. Po wystrojeniu się wyłącza. Jak ktoś umie stroić to ISA2 nie jest potrzebna.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:04, 04.05.2012

Jestem z Mazowieckiego, wybrałem warsztat:
Auto-Gaz Piotr Nowotczyński
06-500 Mława ,ul.Gdyńska 25

komputer Stag 4+
wtryski Hana 2000 zielone
reduktor ACR01

Cena 2800zl
  • 0

#5 wojtekS

wojtekS
  • Forumowicz
  • 173 postów
  • Skąd:biznesmenfreezone
  • Silnik:3.5
  • Wersja:2GR-FSE Hybrid
  • KM:343
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:GS450h
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:21, 04.05.2012

Ten pan ma bardzo dobre opinie, więc dobry wybór :)
  • 0

#6 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 12:02, 04.05.2012

Jestem z Mazowieckiego, wybrałem warsztat:
Auto-Gaz Piotr Nowotczyński
06-500 Mława ,ul.Gdyńska 25

komputer Stag 4+
wtryski Hana 2000 zielone
reduktor ACR01


I na tym można zakończyć temat :-D Możesz przekazać, że pozdrawia go moderator z lpg-forum.pl
Wolek pisał, że ściąganie kolektora to ból tyłka i żeby go wyjąć to minimum trzy godziny. Może Piotr go nie zdejmować, aby go przynajmniej go odkręcić i odsunąć od głowicy. Najważniejsze żeby opiłki nie poszły do środka.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#7 21adam

21adam
  • Forumowicz
  • 180 postów
  • Skąd:Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:55, 04.05.2012

Ten pan ma bardzo dobre opinie, więc dobry wybór :)

Tylko że ten Pan ma straszne opory przed zdejmowaniem kolektora podczas montażu, mi wyraźnie napisał że zdejmą ale za dodatkową dopłatą bo mają taki sposób że bez zdejmowania wywiercą otwory :shock: no i zrezygnowałem z jego usług i pojechałem do Migazu
  • 0
Accord 2.0 ES 1996r-było
Accord 2.0 Comfort kombi 2004/2005

#8 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 14:30, 04.05.2012

No wiadomo, że zdjęcie kolektora to dodatkowa robota. Jeżeli trzeba by dopłacić za zdjęcie, ja bym dopłacił.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#9 loot

loot
  • Forumowicz
  • 421 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:25, 04.05.2012

no to jak to jest, że jednak polecany gazownik nie chce zdejmować kolektora?
  • 0

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:29, 04.05.2012

a po co się zdejmuję ten kolektor?
Sorrki ale ciemny w temacie jestem
  • 0

#11 loot

loot
  • Forumowicz
  • 421 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:33, 04.05.2012

żeby nie wleciały opiłki do środka silnika jak wiercisz dziury do wtryskiwania gazu.
  • 0

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:35, 04.05.2012

jak by się dostały to co może się stać?
  • 0

#13 loot

loot
  • Forumowicz
  • 421 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:45, 04.05.2012

no jak masz opiłki od wiertła (mogą być spore) w kolektorze dolotowym, a potem pewnie w komorze spalania no to chyba nie jest to za przyjemna historia dla silnika i lepiej jej unikać :mrgreen:

a co się może stać? dokładnie Ci nie powiem, jest tu kilku lepszych fachowców. pewnie może być tak, że jest OK, ludzie nie zdejmują do wiercenia, potem jeżdżą jakoś te samochody... ale raczej chyba dla samochodu nie jest to zdrowa sytuacja.
  • 0

#14 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 22:23, 04.05.2012

Opiłki mogą przykleić się do zaworów albo porysować gładzie cylindrów.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#15 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 17:46, 05.05.2012

Opiłki mogą przykleić się do zaworów albo porysować gładzie cylindrów.


Porysować gładzi cylindrów nie będą w stanie, ale jak podejdą pod pierścienie na tłoku to dopiero będzie ból, pod zaworem też je wydmucha w końcu kolektory mamy ALU lub plastik.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq