Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Jaki silnik polecacie do accorda.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:50, 04.04.2012

Witam wszystkich to mój pierwszy post na forum. Chciałbym sie pochwalić gdyz zostałem "Hondziarzem". :)
Zmierza do mnie odyssey, ale chce zapytac dokładnie o silnik do Accorda.

Moja żona jezdzi obecnie golfem, ale uważam, ze lepszy bedzie Accord. Pytanie tylko jaki silnik wybrac.
Auto bedzie z rocznika 02-05r. Na droższy nie stac, a starsze auto raczej chyba nie ma sensu brac pod uwage.

Spalanie wiadomo jak najnizsze moc 130KM wystarczy, ale im wiecej tym lepiej :) Co polecacie?
  • 0

#2 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 17:00, 04.04.2012

rocznik od 2002 do 2005 to w zasadzie dwa modele
VI generacja do 2002 i VII generacja od 2003
pytanie benzyna czy diesel
mysle, że powinieneś przeczytać kilka watków
miedzy innymi odnosnie spalania http://www.accordklu...wtopic.php?t=43

[ Dodano: 2012-04-04, 18:04 ]
tutaj klika słów benzyna czy diesel http://www.accordklu...pic.php?t=26883
  • 0

#3 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 17:29, 04.04.2012

najmniejszy silnik to 2.0 155 KM w tym aucie z tych roczników :-)
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#4 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 17:49, 04.04.2012

no z tym, że nie wiemy dokładnie w która generacje kolega celuje
przy założeniu,że VII to masz rację, ale jeżeli weźmiemy pod uwagę VI to 1.8 136KM i 2.0 147 KM najpopularniejsze.
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:55, 05.04.2012

Dzieki za odpowiedzi. Poczytam te watki. Nie ma dla nas znaczenia benzyna czy diesel ważniejsza jest bezawaryjnosc i niskie spalanie. W sumie jest jeszcze jeden czynnik koszt napraw gdyby cos sie popsuło.
  • 0

#6 novi

novi
  • Forumowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:30, 06.04.2012

jak nie masz tras ponad 20tyś.km rocznie to tylko benzyna
Mam diesla i uważam, że do normalnego użytkowania (dojazdy w ok.100km) to przerost chęci nad treścią
  • 0

„Jeśli Amerykanie kiedykolwiek pozwolą prywatnym bankom kontrolować emisję ich pieniędzy ... to banki i korporacje, które wyrosną dookoła nich, pozbawią ludzi całego majątku do czasu, aż ich dzieci obudzą się bezdomnymi na kontynencie, który zdobyli ich ojcowie” -- Thomas Jefferson /Letter to the Secretary (1802r.)


#7 Wala

Wala
  • Forumowicz
  • 230 postów
  • Skąd:Wwa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:06, 06.04.2012

jeśli VII to tylko 2.0 155KM - spalanie w miarę ok, bezawawryjność na bardzo wysokim poziomie.
  • 0
GLOSS FABRIKA - Auto-detailing
Warszawa i okolice
516 444 894 lub PW
http://www.accordklu...pic.php?t=32636

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:13, 06.04.2012

Napewno benzyna bo przebiegi roczne beda małe. Dojazdy codzien do pracy to 15km. Raz, dwa razy w roku dalszy wypad. Wstępnie mysle nad 1.8 starszej serii. Dobry wybór? Czy lepiej poczekać, odłożyć i brać 2.0 ?
  • 0

#9 Wala

Wala
  • Forumowicz
  • 230 postów
  • Skąd:Wwa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:32, 06.04.2012

Miałem 1.8 w Acco VI manual - byłem bardzo zadowolony z samochodu - spalanie około 10-11 litrów (dużo w tym miasta), teraz mam Acco VII 2.0 automat - spalanie około 11 - jest super.

Acco VI byłem na wakacjach, dawało radę w trasie, spalanie nad polskie morze z Wawy przy w miarę spokojnej jeździe 7,8 - 8,0. Wygodny samochód, ale mniej komfortowy od VII. Bardziej twardo, mniej wydaja klimatyzacja (w VII mam automat dwustrefowy, w VI miałem manualną)

Ogólnie rzecz biorąc widać różnicę generacji między VI a VII - w komforcie, pracy zawieszenia, dźwięku zamykanych drzwi ;-) ....

Ale mimo wszystko gdyby było trzeba mógłbym nadal jeździć VI - bardzo lubiłem mimo drobnych wad - to auto....
  • 0
GLOSS FABRIKA - Auto-detailing
Warszawa i okolice
516 444 894 lub PW
http://www.accordklu...pic.php?t=32636

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:37, 06.04.2012

Dzieki. To teraz jak z cenami czesci i ich dostepnoscia 1.8 vs 2.0. Mysle, ze 1.8 by wystarczyła nam.
  • 0

#11 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 14:04, 06.04.2012

o ASO to zapomnij bo tam jest kosmos z cenami, ale dużo zamienników jest i używanych części, także jak się coś popsuje czy przy wymianach eksploatacyjnych nie ma problemu z częściami a ceny tak jak i do innych aut - zależą od jakości produktu.
Nie ma różnicy cenowo między 1.8 a 2.0 VI generacja (1998-2002) choć z silnikiem 2.0 mniej jest aut na rynku, ale nie na tyle mniej żeby to odbijało się na cenie części.
  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#12 Wala

Wala
  • Forumowicz
  • 230 postów
  • Skąd:Wwa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:35, 06.04.2012

Dzieki. To teraz jak z cenami czesci i ich dostepnoscia 1.8 vs 2.0. Mysle, ze 1.8 by wystarczyła nam.


można powiedzieć, że bez różnicy. Spokojnie 1.8 wystarcza.
  • 0
GLOSS FABRIKA - Auto-detailing
Warszawa i okolice
516 444 894 lub PW
http://www.accordklu...pic.php?t=32636

#13 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:25, 07.04.2012

OK to sprawa jest jasna. Musze jeszcze zapytac o alternatywe w postaci Volvo V50. Wyczytałem ze wczesnie sie konczy dwumas. Alternatywa wobec hondy warta uwagi czy nie kombinowac? Silnik 2,4 benzyna bez T. Pewnie wiecej pali bo 5 garów.
  • 0

#14 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 09:15, 07.04.2012

to volvo w benzynie ma sprzęgło dwumasowe? :shock:
  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#15 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:37, 07.04.2012

Nie wiem. Moze cos pomyliłem. To moze silnik 1.8. Z tego co wyczytałem to moze byc Forda bo montowali silniki Forda i z koncernu PSA.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq