Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Zabezpieczenie antykorozyjne podwozia po zimie?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
144 odpowiedzi w tym temacie

#1 bender26

bender26
  • Forumowicz
  • 842 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 20:40, 26.03.2012

Witam, nie widziałem gdzie umieścić ten temat wiec ewentualnie proszę o przesuniecie do odpowiedniego działu.
Kupiłem nie tak dawno Accorda, i się zastanawiam czy warto zabezpieczyć antykorozyjnie podwozie mojego accorda?
Mechanik który oglądał auto od spodu powiedział że nie zauważył ognisk rdzy.
Robicie takie zabiegi u siebie? Ile coś takiego kosztuje? Znacie jakiś warsztat w Warszawie (najlepiej na mokotowie) który może coś takiego zrobić?
  • 0

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:45, 26.03.2012

http://www.accordklu...=zabezpieczenie
  • 0

#3 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 20:56, 26.03.2012

Cześć:)
Ja zabezpieczałem przed zimą, ale to dlatego, że kiepsko podwozie wyglądało.
Dodatkowo zabezpieczałem też profile zamknięte.
Kilka dni temu byłem na myciu podwozia oraz uzupełnianiu ew. ubytków.
U mnie było to robione w Łodzi w Meti-Car metodą hydrodynamiczną.
Generalnie jestem zadowolony, ale sporo było później czyszczenia (a i tak jeszcze by się przydało) w komorze silnika, żeby się podczas np. wymiany żarówek, czy uzupełniania płynu do spryskiwaczy, nie u...brudzić.
Zapomniałem się podpytać jak byłem ostatnio, bo myślałem, że to w końcu wyschnie, a ciągle jest takie lepiące się.

Pozdrawiam
Tomek

P.S. tak myślę, że jeśli podwozie jest OK, to teraz chyba nie ma sensu - najwyżej jesienią przed kolejną zimą...
Na pewno Tadzio chwalił się też zabezpieczaniem podwozia swojego Tourera.
  • 0

#4 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Prestige
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:07, 26.03.2012

Jeśli nie masz kwiatków na podwoziu to umyj je tylko i zabezpiecz woskową masą do podwozi.
  • 0

#5 bender26

bender26
  • Forumowicz
  • 842 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 21:41, 26.03.2012

Ile coś takiego średnio kosztuje?
  • 0

#6 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 22:00, 26.03.2012

Ja zapłaciłem ok. 700 za całość (po małym rabacie; bez profili zamkniętych chyba cos ok. 450)

Pozdrawiam
Tomek
  • 0

#7 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:29, 26.03.2012

Ja za VI gen płaciłem 500zł + 100zł za ściągnięcie tylnego zderzaka i zaspawanie tylnej belki.
Profile zamknięte zalane, maska, tylna klapa, drzwi od wewnętrznych stron oblane jakimś lekko żółtawym mazidłem. Generalnie profi robota
  • 0

#8 cob_ra

cob_ra
  • Forumowicz
  • 354 postów
  • Skąd:skierniewice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 07:40, 27.03.2012

u mnie w sumie wyszło ok 400zł za chemię i jakieś drobiazki, folia, taśmy, odtłuszczacz itp. robote sam zrobiłem, w sumie chyba 10l wlane w auto
  • 0

Pozdrawiam,


 


#9 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Prestige
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:00, 27.03.2012

Ja ostatnio robiłem swojego forda rangera i na ramę, mosty, podłogę zużyłem 9l. środka do konserwacji oraz 2l do przestrzeni zamkniętych. Przed konserwacją miejsca skorodowane pokrywałem podkładem reaktywnym zatrzymującym rozwój korozji i za całośc materiałów łącznie ze szczotkami, itp poszło 270zł brutto.
  • 0

#10 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:12, 27.03.2012

tomi bo masz znajomości ;p
  • 0

#11 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Prestige
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:49, 27.03.2012

Liczyłem ceny od siebie z półki.
9x 18zł środek UBS
2x25 do przestrzeni zamkniętych.
16,50 podkład reaktywny.
2xszczotka, taśma i folia, rozpuszczalnik do mycia pistoletu
No i parę roboczo godzin.
Na osobówkę pójdzie UBS z 5-6szt , jeden do przestrzeni zamkniętych.
  • 0

#12 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:08, 27.03.2012

Ja robiłem swoje podwozie, zakola, błotniki od wewnątrz, profile zamknięte (również drzwi, maskę i klapę) w sierpniu ubiegłego roku i razem z myciem podwozia zamknąłem się w w około 450 pln (praca samodzielna) - zdjęcia gdzieś w moim temacie o aucie. Towar brałem od tomiego i po zimie wszystko się elegancko trzyma. W warsztatach ceny zaczynały się od 1200 pln, bo "to Panie duże auto jest". Wiem jedno - sam zrobiłem i wiem jak mam zrobione - z pewnością w warsztacie nie przyłożyli by się tak mocno tylko pomazali po wierzchu i zgarnęli kasę.
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#13 bender26

bender26
  • Forumowicz
  • 842 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 22:07, 27.03.2012

dziękuje Panowie, ja niestety nie mam warunków żeby cos takiego samemu robić ani umiejetnosci. Może ktoś polecic jakis warsztat w warszawie żeby cos takiego zrobic? Czy może na razie umyc podwozie a przed zimą już kompleksowo sie zając konserwacją?
  • 0

#14 Dexter73

Dexter73
  • Forumowicz
  • 304 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:44, 28.03.2012

dziękuje Panowie, ja niestety nie mam warunków żeby cos takiego samemu robić ani umiejetnosci. Może ktoś polecic jakis warsztat w warszawie żeby cos takiego zrobic? Czy może na razie umyc podwozie a przed zimą już kompleksowo sie zając konserwacją?


Moge polecic ten warsztat http://wyszynski.net...ykorozyjna.html
  • 0

#15 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:31, 25.08.2013

Co możecie polecić jeszcze w tej kwestii poza Wyszyńskim i Autowis ? Może być coś z okolic warszawy Autowis życzy sobie 820pln za podwozie pod warunkiem że nie ma korozji (bez drzwi maski i bagażnika).

Mam taki samochód który przejechał 30000km do tej pory i jest jak nowy chciałbym go zabezpieczyć. Szukam jakiś namiarów na kogoś kto to zrobi uczciwie i za trochę lepszą cenę.
  • 0
F1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq