XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana klocków tył - szczegóły
#1
Napisano 20:39, 13.04.2009
zabieram się w tygodniu za wymianę i potrzebuję informacji gdzie kupuje się te uszczelki tłoczka i wogóle jak się konserwuje ten element. Bo to oprócz płynu najważniejszy element tej całej roboty. Jak go wyczyścić, nasmarować i uszczelnić?
Pozdrawiam i dzięki z góry...
#2
Napisano 20:45, 13.04.2009
Kupić w ASO koszt zewnętrzny uszczelniacz plus wewnętrzny (tylko w komplecie to sprzedają) koszt 103 zł. Nie wiem czy są jakieś zamienniki. Smaruje się to smarem do tłoczków hamulcowych, ogólnodostępny w każdym motoryzacyjnym.
Jak go wyczyścić, nasmarować i uszczelnić?
Tzn co? tłoczek? No te uszczelniacze są poto aby go uszczelnić.
Żeby go wyczyścić to musisz rozebrać cały zacisk, zresztą aby te uszczelniacze wymienić też trzeba go rozebrać.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#3
Napisano 11:45, 14.04.2009
Gęsto w sklepach sprzedają coś takiego jak zestaw naprawczy cylinderków hamulcowych - a po co to jest?
[ Dodano: 2009-04-17, 18:14 ]
Kupiłem w sklepie motoryzacyjnym SMAR MIEDZIANY (na opakowaniu pisze że to do klem i połączeń elektrycznych)... Czy to się wogóle nadaje do tłoczków hamulcowych i miejsc stykających się z klockiem czy to szajs tylko do akumulatora?
#4
Napisano 10:26, 19.04.2009
#5
Napisano 16:00, 19.04.2009
Na szczęście teść przywiózł taki klucz do wkręania tych tłoczków. Okazało się, że pasuje idealnie i w miarę lekko się wkręciły! Dzięki wielkie za pozostałe tematy (Seth ) i udało się
Napisze tylko że klocki "zrosły" się z zaciskami i najprawdopodobniej stąd miałem spalanie 13l Tym razem dokładnie posmarowane i wyczyszczone powierzchnie styku!
#6
Napisano 20:47, 19.04.2009
Smarowałeś klocki czy tarcze Czy źle zrozumiałemposmarowane i wyczyszczone powierzchnie styku!
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#7
Napisano 22:25, 19.04.2009
Haha! No źle zrozumiałeś!Smarowałeś klocki czy tarcze Czy źle zrozumiałem
Smaruje się powierzchnie na zaciskach które stykają się z obudową klocka. Te 4 wypustki które przytrzymują klocek w miejscu. ASO w Koszalinie najwyraźniej nigdy tego nie zrobiło i efekt był taki jak opisałem. Trzeba było wybijac klocki młotkiem a powinny one w miarę luźno chodzić.
Tym samym smarem smarowałem tłoczek, wciskając odrobine smaru pod gumki uszczelniacza.
#8
Napisano 17:42, 04.06.2009
Z tylnymi klockami mialem niedawno przyjemnosc sie nameczyc. Te wkrecane tloczki spowodowaly, ze samochod stal ze zdjeta szczeka ponad tydzien bo tloczek sie wysunal i szczeki ze starymi klockami zalozyc juz nie moglem. Do mechanika podjechac tez nie. Ale polak potrafi.
Jesli kogos interesuje prosty sposob na wykonanie klucza do wkrecania klockow, oto on.
Potrzebujemy:
- 1x nakretka motylkowa
- 1x sruba
- 1x nakretka
- pilnik badz szlifierke
Nakretke taka jak na rysunku ponizej (rozmiar musimy dopasowac, niestety nie pamietam juz jaka ja uzylem) musimy spilowac by otrzymac proste brzegi motylkow. Te motylki beda wchodzily pozniej w wyciecia tloczka. Nastepnie na srube nakrecamy nakretke a pozniej motylkowa. Nakretka zwykla jest potrzebna by zablokowac motylkowa. Blokujemy ja na samym koncu sruby. Dlugosc sruby nalezy sobie dopasowac tak bysmy mogli pozniej manewrowac kluczem.
Jesli bedzie potrzeba moge zrobic zdjecie takiego wynalazku.
#9
Napisano 20:46, 05.06.2009
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:28, 06.06.2009
#11
Napisano 22:14, 07.06.2009
Nie przyda sie. Do przednich wystarczy scisk stolarski gdyz sa wciskane.Pierwsza klasa Wrzuć fotkę - przyda się do przednich
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#12
Napisano 00:42, 08.06.2009
#13
Napisano 21:36, 01.07.2009
Wraz z kluczem najprosciej jest uzyc klucz nasadowy fajkowy. Latwo sie dociska tloczek i kreci.
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#14
Napisano 09:58, 02.07.2009
Oto fotki klucza do wkrecania tloczkow domowej roboty.
Obrazek
Obrazek
Wraz z kluczem najprosciej jest uzyc klucz nasadowy fajkowy. Latwo sie dociska tloczek i kreci.
Obrazek
A jakie wymiary są tego klucza domowej roboty
Chodzi mi głównie o ten motylek
#15
Napisano 12:24, 02.07.2009
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l