Skocz do zawartości


RODO w HAKP

głośna pompa wspomagania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
46 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:44, 14.12.2011

Witam, mam problem z pompą wspomagania tj. wydaje dość głośny,metaliczny dźwięk ale tylko rano przy pierwszym uruchomieniu silnika, gdy silnik robi się ciepły problem znika i przez cały dzień jest ok. aż do następnego poranka.Płyn jest oczywiście w zbiorniczku :-) Proszę o poradę Honda Accord 2.0 benz.lpg 2003
  • 0

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:46, 14.12.2011

mam problem z pompą wspomagania tj. wydaje dość głośny,metaliczny dźwięk ale tylko rano przy pierwszym uruchomieniu silnika

Można spróbować odciągać płyn np.strzykawką i dolewać świeżego może coś pomoże.
  • 0

#3 michal750

michal750
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Łęczyca
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:00, 17.12.2011

To oczywiscie lozysko.
U mnie tak to bylo slychac podczas krecenia kierownica:
Tu masz manual: http://www.accordklu...opic.php?t=8968
  • 0
SUPERBIKE RULEZZ

#4 darek77

darek77
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:jędrzejów,
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:15, 18.12.2011

ja obstawiam , że jest zapowietrzona . sprawdź czy płyn się nie pieni w zbiorniku.
  • 0

#5 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:17, 18.12.2011

Płyn jest oczywiście w zbiorniczku


jaki to płyn?

Honda bezwzględnie zaleca PSF-S, kolor zółtawo brązowy powinien być.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:10, 31.12.2011

Witam,
koledzy okazało się że ten niby metaliczny dźwięk to wina paska :-) ale to zdiagnozował mechanik do którego pojechałem na wymianę łożyska, zrobił to w bardzo prosty sposób- popsikał pasek od wewnętrznej strony takim środkiem który uelastycznia stwardniałe elementy gumowe i po kłopocie. Pierwszy raz się spotkałem z takim dźwiękiem wydawanym przez pasek, ale człowiek całe życie się uczy.
Dziękuję za sugestie i życzę bezawaryjnej jazdy.
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:31, 20.03.2012

Witam,
Mam troszeczek inny przypadek i moze to bedzie mniej skomplikowane.
Bylem u mechanika na regulacji zaworów. Zaworki wyregulowane. Przejezdzam 100 km i stawiam auto na noc. Rano odpalam i mam ewidentnie "wyjąca" pompe wspomagania. Przy jakimkolwiek ruchu kierownicy slychac ja bardzo. Przy dodawaniu gazu troszke mniej ale tez slychac.
Otwieram maske i plyn mam przy odpalonym silniku w stanie ponad Max w kolorze brązowawym i do tego bulgocze jakby sie pomalutku gotował.
Wyczytałem juz wszystkie posty na ten temat.
Teraz pytanie.
Czy odpowietrzenie pompy moze pomoc ? sposob: http://www.accordklu...opic.php?t=3275
Czy powinienem wymienić płyn w trybie natychmiastowym ?
Zdaje sobie sprawe ze moze sie skonczyc regeneracja lub wymiana. Jednak chcialbym ją uratować jeśli jest to możliwe oczywiście.

Musze jeszcze dodać że autko kupiłem jakieś półtora miesiąca temu 2.0 w automacie benz-LPG kombi. Od samego początku mam metaliczny stukot czy to na zimnym czy na ciepłym silniku. Jedyne co zauważyłem to że na zupełnie wolnym obrotach stukotu prawie nie ma. Jak tylko silnik zostanie obiążony nawet wentylatorem to dzwięk narasta. Przy wrzuceniu biegu jest nagłośniej. Czy macie jakiś pomysł co to moze byc ? Zawory jak wspomnialem wyregulowane. Wszystkie wydechowe były za bardzo scisniete + jeden ssacy. Reszta ok.
Napewno zbadam jak kolega powyżej tj. nasmaruje pasek jakims srodkiem uelastyczniajacym. Myslicie ze to pomoze jak u kolegi ?
Niektorzy mowia zeby pogłosnic radio. I tak zrobie... jak tylko sie upewnie ze za chwile mi silnik nie wybuchnie :)
Z gory dziekuje za porady.

[ Dodano: 2012-03-23, 15:58 ]
Defekt znaleziony. Zwyczjna dziurak w przewodzie miedzy pompa a zbiorniczkiem. Plyn przy okazji zmieniony na swiezszy. Tych co szukaja na dolewke plynu PSF informuje ze w Car Partners przy ul. Bora-Komorowskiego w Krakowie mozna kupic normalnie na setki wiec nie trzeba kupowac calego litra.
Niestety metaliczny dzwiek silnika jest nadal. Sprobowalem uelastycznic pasek ale to nic nie dalo. Ewidentnie cos stuka.
Nagram na aparacie dzwiek i wrzuce linka nastepnym razem.
  • 0

#8 marek1145

marek1145
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Podlaskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:00, 22.11.2016

Witam, mam problem z pompą wspomagania tj. wydaje dość głośny,metaliczny dźwięk ale tylko rano przy pierwszym uruchomieniu silnika, gdy silnik robi się ciepły problem znika i przez cały dzień jest ok. aż do następnego poranka.Płyn jest oczywiście w zbiorniczku :-) Proszę o poradę Honda Accord 2.0 benz.lpg 2003

Wlasnie mam to samo. Plyn wymieniony w tamtym roku na PSF. Jestem swierzo po wymianie pasków wiec pewnie mam to samo. Ciekawe co to za srodek. 


  • 0

#9 grzybu

grzybu
  • Forumowicz
  • 145 postów
  • Skąd:wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:30, 22.11.2016

Wymieńcie sobie oring na przewodzie od pompy od razu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#10 marek1145

marek1145
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Podlaskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:00, 23.11.2016

A jasniej mozesz? Ktory to?


  • 0

#11 grzybu

grzybu
  • Forumowicz
  • 145 postów
  • Skąd:wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:30, 23.11.2016

Ten co idzie w miejscu przewodu doprowadzającego płyn ze zbiorniczka. Jak odkręcisz przewód to będziesz wiedział.

Nr 11 na tym schemacie:

73e2eb0075c11dd003cada8a202ed558-1056x52


Użytkownik grzybu edytował ten post 13:37, 23.11.2016

  • 0

#12 marek1145

marek1145
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Podlaskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:19, 25.11.2016

Witam,
koledzy okazało się że ten niby metaliczny dźwięk to wina paska :-) ale to zdiagnozował mechanik do którego pojechałem na wymianę łożyska, zrobił to w bardzo prosty sposób- popsikał pasek od wewnętrznej strony takim środkiem który uelastycznia stwardniałe elementy gumowe i po kłopocie. Pierwszy raz się spotkałem z takim dźwiękiem wydawanym przez pasek, ale człowiek całe życie się uczy.
Dziękuję za sugestie i życzę bezawaryjnej jazdy.

U mnie tez to pomoglo. Profilaktycznie raz w miesiacu popryskac. Jest cisza.


  • 0

#13 cysior

cysior
  • Forumowicz
  • 465 postów
  • Skąd:Zachodniopomorskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 09:51, 25.11.2016

U mnie tez to pomoglo. Profilaktycznie raz w miesiacu popryskac. Jest cisza.

.

Jaki to środek i które miejsca pryskasz? Wolałbym żeby pasek się nie ślizgał po tym eksperymencie ;) A też mam hałasy na zimnymn silniku z tej okolicy, po rozgrzaniu cisza.
Grzybu - w jakim celu wymienić oring? Jak to niby ma pomóc ?

Użytkownik cysior edytował ten post 09:53, 25.11.2016

  • 0

#14 grzybu

grzybu
  • Forumowicz
  • 145 postów
  • Skąd:wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:03, 25.11.2016

.

Jaki to środek i które miejsca pryskasz? Wolałbym żeby pasek się nie ślizgał po tym eksperymencie ;) A też mam hałasy na zimnymn silniku z tej okolicy, po rozgrzaniu cisza.
Grzybu - w jakim celu wymienić oring? Jak to niby ma pomóc ?


Niweluje to zapowietrzenie się układu, które powoduje głośniejszą pracę pompy


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#15 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 11:07, 25.11.2016

Niweluje to zapowietrzenie się układu, które powoduje głośniejszą pracę pompy


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dokładnie, miałem ten sam problem, zmiana oringu pomogła, dodatkowo uszczelniłem to jeszcze silikonem (chociaż silikon raczej zbyteczny)😉

Użytkownik Ed$on edytował ten post 11:07, 25.11.2016

  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq