Skocz do zawartości


RODO w HAKP

plyn do wspomagania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:16, 26.07.2011

Witam,mam takie pytanka:

1 Musze dolac plyn do wspomagania kierownicy a Honda zaleca zeby lac hondowskie czy mozna lac zwykle tak jak to robilem w poprzednich autach
2 Slyszalem ze nie wszystkie plyny mozna ze soba mieszac ? to prawda ? ze na oppakowaniu musi byc napisane ze ten plyn mozna mieszac ze starym lub dolewac do starego ? To w takim wypadu trzeba by bylo spuscic stary i wlac nowy ?
  • 0

#2 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:17, 26.07.2011

tylko plyn honda psf, 90zl litr, do dostania w aso
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#3 Robson__007

Robson__007
  • Forumowicz
  • 626 postów
  • Skąd:Żyrardów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sol
  • KM:116
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:31, 27.07.2011

Mam dokładnie ten sam problem, mam już prawie minimum i chciałbym dolać.
I tak się zastanawiam co?? Musi być original Honda??
  • 0

pozdrawiam
Robert


#4 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:45, 27.07.2011

możesz zalać nawet rosół, ale jak chcesz żeby przekładnia/ układ był w dobrym stanie to lej tylko PSF-S od Hondy
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#5 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:21, 27.07.2011

lej tylko PSF-S od Hondy


no własnie nie do końca to prawda, ja miałem regeneracje magla i mam zalany zwykły do układów wspomagania- i wręcz zalanie orginalnego pozbawia gwarancji na magiel. Zrobiłem jakieś 6tys i wszystko działa, pompa pracuje jak pracowała.
Więc myślę że można zalewać normalne do wpsomagania, ale czy możńa mieszać orginalny ze zwykłym - tak- bo zaraz po zakupie czyli 42tys km temu mechanik mi dolał 150ml zwykłego płynu do wspomagania do ori i jakoś nic się nie dzieje. Więc to mit aby lać tylko ori Hondy
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#6 Robson__007

Robson__007
  • Forumowicz
  • 626 postów
  • Skąd:Żyrardów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sol
  • KM:116
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:33, 27.07.2011

Tzn, że moge dolać dowolny płyn do wspomagania??
  • 0

pozdrawiam
Robert


#7 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:41, 27.07.2011

Więc to mit aby lać tylko ori Hondy


ciekawe co na to kolega wrc

to jakaś dziwna ta regeneracja, skoro zalanie dedykowanego płynu pozbawia nas praw do roszczeń?

może oni zalewają jakiś gęstszy? tak by nie puszczała?


nie mieszaj ludziom w głowach bo zaczną zalewać jakieś wynalazki ze stacji benzynowych po 15pln 0,5l
i dopiero się zacznie wysyp padłych pomp i układów :k

poza tym twój układ to już nie OEM, a regenerowany więc też inny

chyba że bierzesz odpowiedzialność za swoje słowa i w razie roszczeń kolegi, pokrywasz wydatki :?:
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#8 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:27, 27.07.2011

no jak mój układ nie jest ori? Przecież pompa nie była dotykana
poza tym jak mówie ok 40tys km zrobiłem po dolaniu 150ml dextrona do układu i nic sie nie rozszczelnilo i pompa nie padła

chyba że bierzesz odpowiedzialność za swoje słowa i w razie roszczeń kolegi, pokrywasz wydatki :?:


heheh kardas dobrze się dzis czujesz ? :-)

Ja napisałem jak u mnie było i jest, każdy niech sobie zalewa nawet i kujawskim.
Nie snuje teorii, nie gdybam tylko podaje twarde fakty, co nie zmienia może i faktu że u mnie ok a w innym padnie nawet i silnik :mrgreen:
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:56, 27.07.2011

dzieki za podpowiedzi ,ktos mnnial jeszcze jakies doswiadczenia w tym temacie?
  • 0

#10 desperat000

desperat000
  • Forumowicz
  • 221 postów
  • Skąd:Warszawa / LLU
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 17:33, 27.07.2011

popieram to co Seth, pisze. Po regeneracji mam zalany ATF tak jak w gwarancji napisali i z pompa nic sie nie dzieje itp...
  • 0

H O N D A Szybsza niż wygląda.....

 

Sreberko VII polift 2.2 i-CTDI "desperat000"


#11 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:38, 27.07.2011

Seth napisał/a:
Więc to mit aby lać tylko ori Hondy
ciekawe co na to kolega wrc

jak ktos wyzej napisal, lejcie nawet rosol, tylko nie z torebki...
nalezy wlac PSF ktory ma inna lepkosc niz standardowe plyny

i z pompa nic sie nie dzieje itp...

nie pada pompa tylko przekladnia...
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#12 lukasz.crw

lukasz.crw
  • Forumowicz
  • 305 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:406
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:44, 29.07.2011

A ja się tak podczepię pod temat... Do okładu kierowniczego PSF Hondy, natomiast do skrzyni biegów MTF także od Hondy? A co z hamulcowym- mogę zalać każdy, żeby tylko był DOT 3, lub DOT 4? A co z DOT 5.1 bodajże (5.0 chyba rozszczelnia stare układy, bo jest na bazie silikonów, czy coś w ten deseń), a 5.1 podobnie jak DOT 3 i 4...?
  • 0

#13 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 13:02, 29.07.2011

hamulcowy DOT
mieszalny z innymi produktami typu DOT 3, DOT 4 i DOT 5.1 NON SILICONE BASE. Nie mieszalny z produktami silikonowymi (DOT 5 silicone base) lub mineralnymi (LHM).
  • 0

#14 Kris1272

Kris1272
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Lublin, KJ
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:51, 01.08.2011

Witam!
Ja także uważam, że z PSF-S to mit. Także regenerowałem przekładnię w czwartek w tamtym tygodniu i właściciel warsztatu powiedział, że przecież to zwykła przekładnia TRW a nie jakieś specjalne cudo. Uszczelnienia nie są z innej planety więc czemu nie stosować zamienników PSF-S? Polecił mi olej do przekładni Febi ATF czerwony nr 08971 zgodny z Dexron II D. Taki kupiłem i zalałem po założeniu przekładni. Przy okazji wymieniłem wszystkie uszczelki, uszczelniacz i łożysko w pompie wspomagania na oryginalne z serwisu (oprócz łożyska). Robię już i tak za "królika doświadczalnego" więc napiszę po jakimś czasie jak to wygląda ale nie sądzę, żeby coś zaszwankowało..
Przekładnia zaczęła mi cieknąć jakieś pół roku temu od strony kierownicy. Ponieważ wyciek nie był mały po skończeniu butelki PSF-S kupiłem Mobila ATF220 czerwonego i taki stosowałem na dolewki. Nic złego się nie działo, pompa wspomagania się nie rozszczelniła, uszczelniacze na listwie nie przeciekały, wyciek nie powiększył się.

Pozdrawiam
  • 0

#15 mr_laska

mr_laska
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:dw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG9
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:29, 08.03.2018

heja,

 

ciagle walcze z pompa w acc Vi 2.0 99'.

akcja taka ze zostaly juz wymienione uszczelnienia i lozysko na oryginalne. o ile przestala cieknac to niestety wydaje dzwiek ktory mnie teraz wkurza.takie delikatne brzeczenie i buczenie ktore ustaje po przejechaniu mniej wiecej 5km (czyli troche wiecej niz potrzeba zeby nagrzac silnik). potem dziala praktycznie normalnie, jest w miare cicha i nie przeszkadza. zalana zostala oryginalnym PSF ale moj mechanik mowi ze płyny od hondy to juz troche urban legend ze takie świetne bo jakis czas temu honda cos przy nich pomajstrowala. wspomnial ze  jeżeli to nie ustanie a bedzie mnie wkurzac to zalalby jakims normlanym plynem dobrej jakosci (niestety nie pamietam marki).

 

dodam tylko ze plyn sie nie pieni (doslownie moze ze dwa pecherzyki powietrza od czasu do czasu).

 

macie jakies swoje opinie na ten temat?


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq