Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

tarcze hamulcowe


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
66 odpowiedzi w tym temacie

#1 criss20ster

criss20ster
  • Klubowicz
  • 197 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Livestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:56, 05.07.2011

Witam. mam do was takie pytanie jakiej formy polecacie tarcze hamulcowe na tyl do accorda poniewaz widze ze na jednej z tylnej tarczy mam nie rownomierne toczenie tak jak by byla pzrepalona i chce wymienic komplecik poniewaz przy hamowaniu slysze takie jaki by stuki ktore przy zatrzymaniu ustaja klocki sa ok bo sprawdzalem

a dodam ze przy hamownaiu jeszcze lekko kieronica mi bije z przodu tarcz ei klocki sa ok bo wymienialem
  • 0

#2 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:00, 05.07.2011

criss20ster, jak bije kierownica przy hamowaniu to przednie tarcze sa krzywe, ewentualnie piasta.

na tyl ate, ebc czarne zimmermann
  • 0

#3 criss20ster

criss20ster
  • Klubowicz
  • 197 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Livestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:11, 05.07.2011

A nie trzeba wywarzyc kol tez ?
  • 0

#4 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:13, 05.07.2011

jak bije przy hamowaniu to kola nie maja znaczenia.
  • 0

#5 criss20ster

criss20ster
  • Klubowicz
  • 197 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Livestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:14, 05.07.2011

tarcze mogly sie tak szybko zniszczyc przecie zrok temu zmienialem je ? a piasta droga jest jak ew firme polecasz bo chyba komplet by trzablo wymienic co nie
  • 0

#6 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:20, 05.07.2011

criss20ster, co masz na mysli komplet? ze prawa i lewa? mysle ze wystarczy ta co krzywa ale piaste razem z lozyskiem sie wymienia i 1szt piasta z lozyskiem to jakies 400-500zl oczywiscie poza aso ale na lozysku jak w oemie czyli NTN.

rok to bardzo duzo czasu:) a tarcze mozesz pokrzywic w parenascie km. jednak nie kkoniecznie jest powiedziane ze piasta jest krzywa moze masz zle tarcze albo ktos je zle zamontowal, jeszcze moglo byc tak ze mocno zagrzales tarcze i wjechales w wode.
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:21, 06.07.2011

albo myjka po trasie znam takie przypadki.
  • 0

#8 criss20ster

criss20ster
  • Klubowicz
  • 197 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Livestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:28, 07.07.2011

jaka myjka ?
  • 0

#9 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:37, 07.07.2011

kracher czy jakas inna bezdotykowa.
  • 0

#10 Sylvek

Sylvek
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:świetokrzyskie
  • Silnik:2.5
  • Wersja:Volvo s80
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:124
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:09, 07.07.2011

tarcze mogly sie tak szybko zniszczyc przecie zrok temu zmienialem je

Zmieniałeś ale na jakie? Bo jak jakieś tanie shity to mogą i po miesiącu się pokrzywić :roll:
  • 0

#11 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:16, 07.07.2011

Sylvek, heh i po pierwszym hamowaniu:D
  • 0

#12 Sylvek

Sylvek
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:świetokrzyskie
  • Silnik:2.5
  • Wersja:Volvo s80
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:124
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:02, 08.07.2011

To też prawda. Na tył jeszcze założyłbym jakieś troche tańsze klocki i tarcze ale na przód no way. Hamulce to bezpieczeństwo i na tym nie wolno oszczędzać. Wiadomo, że nie od razu trzeba kupować komplet w ASO. Można kupić coś tańszego tylko pamiętać też o stosunku ceny do jakości a często gęsto to co tanie to drogie bo np nowo zakupione tarcze trzeba zmieniać dajmy na to za miesiąc :-P
  • 0

#13 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:07, 08.07.2011

Kupiłem DELPHI po ok 3000tyś krzywe niby firma ok a tu zonk trzeba bedzie toczyć ale jeszcze troche pojezdze niech sie bardziej skrzywia. Klocki TRW też szału nie robią dopiero rozgrzane jest dobrze.
  • 0

#14 Sylvek

Sylvek
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:świetokrzyskie
  • Silnik:2.5
  • Wersja:Volvo s80
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:124
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:03, 08.07.2011

Zależy do jakiś innych porównujesz. Ja obecnie jeżdżę na TRW a wcześniej w Preli miałem Kashiyama to jest przepaść IHMO
  • 0

#15 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:28, 08.07.2011

a ja mialem TRW i nie polecam. twarde jak beton i nie hamuja.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq