XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Babel na oponie
#1
Napisano 11:23, 23.06.2011
#2
Napisano 11:31, 23.06.2011
a dlaczego tak mogło być?....kółko mogło być niewłaściwie przechowywane i warstwy gumy zaczęły się rozwarstwiać, na przykład, a może oponka jest już leciwa i poprostu starość ją już dopadła, a może niewłaściwe użytkowanie. jedno jest pewne, trzeba kupić nową gumę bo możesz mieś znacznie bardziej nieprzyjemną niespodziankę w trasie.
#3
Napisano 11:33, 23.06.2011
Jak pojawił się bąbel to opona na śmietnik.. Zbrojenie poszło pewnie przez wjechanie w dziurę lub w krawężnik. Nie jeździj na niej bo może strzelić a wtedy może być nieprzyjemniePowiedzcie mi co to moze byc ze sie pojawil babel. Czy mam rozumiec ze opona jest do wyrzucenia czy da rade na niej pojedzic zwlaszcza ze w weekend wybieram sie w trase i wlasnie nie wiem czy moge na tym pojezdzic
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#4
Napisano 12:26, 23.06.2011
Takiej opony sie nie naprawia - taka opona jest do wyrzucenia.
#5
Napisano 12:29, 23.06.2011
#6
Napisano 12:33, 23.06.2011
zobacz na date produkcji opony moze jeszcze wozisz nóweczke niesmiganą - tak jak ja )
co do kupna nowej opony to radze kup dwie i załóz dwie nowe na jedną oś.
Babel przez uderzenie w krawężnik - mozliwe ale mało prawdopodobne gdyby opona nie miała wady fabrycznej.
Tak czy siak kupuj dwie opony i bezpiacznie smigaj
#7
Napisano 12:41, 23.06.2011
Tak czy siak kupuj dwie opony i bezpiacznie smigaj
No pewnie ..Nie warto oszczędzać na oponach ,ponieważ takie oszczędzanie może skończyć się źle
Soichiro Honda
#8
Napisano 13:09, 23.06.2011
#9
Napisano 13:10, 23.06.2011
ile ma lat ?
#10
Napisano 13:12, 23.06.2011
#11
Napisano 13:16, 23.06.2011
jeżeli beda trzy cyfry to opony z zeszłej epoki )
#12
Napisano 13:16, 23.06.2011
[ Dodano: 2011-06-23, 14:38 ]
Wiec tak obecnie na lewej stronie przod mam taka oponke 022517 02 06501-S E2 FT DA CEDX 1508
lewa strona tyl 022517 02 06501-S E2 FT DA CEDX 1508
prawa strona przod (obecnie ta nowa ktora wyciaglem z bagaznika ) zamiast tej z ntym bablem dunlop sport 300 PC300BA 33042
prawa strona tyl michelin energy saver 022517 026501-S E2 HH DA CEDX 4807
i nie wiem co te wszystkie wartosci oznaczaja
a ta z bablem ma takie oznaczenia 022517 02 06501-S E2 HH DA CEDX 4807
#13
Napisano 14:02, 23.06.2011
najlepiej cztery jednakowe pod wzgledem produkcji i zuzycia
opony masz z 2007 i 2008 - według mnie 48 tydzień 2008 rok i 15 tydzień 2008 rok
więc juz troche czasu smigaja i sa przytarte - jezeli załozysz do starszej opony nówkę na pare to moze być róznie - sciąganie na jedna stronę, gorsza przyczepnosc na starej oponie w stosunku do nowej - oszukiwanie ABS - gorsze hamowanie itp
moja propozycja kupic dwie opony nowe
#14
Napisano 14:49, 24.06.2011
#15
Napisano 15:29, 24.06.2011
pociesze cie na tyle ze 15" to nie dramat cenowy-gorzej 17" a osobiscie poszukalbym na necie do pary uzywki z podobnej epoki i podobnej wysokosci bieznika.wiem jak kazdy ze nowe lepiej ale to Polska i z tego co wiem to 80% kupuje uzywki.wiem bo sprzedaje. opony z reguły są sztukowane i mialo kiedy opony z pary sa z tego samego roku.wazne ze sa opony.
opona to chyba najważniejszy element samochodu, jak można pisać takie rzeczy - opony sztukowane, używki z podobnej epoki, podobna wysokosc bieżnika - byle by jakieś były - bez komentarza.
criss20ster zrób jak uważasz
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych