XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
nakrętki kół
#1
Napisano 18:43, 24.04.2011
nakrętka standardowa stożek - 61gram
nakrętka zabezpieczająca - 72gramy
No i robi się nam różnica 11gramów i ciekawe czy to ma wpływ na wyważenie koła, bo 11g po wrzuceniu na wyważarke to już niewyważone koło
Bo u mnie przy ok 120-130km pojawiają sie minimalnie drgania
Teraz czas na test czy po zmianie zabezpieczających na zwykłe, coś się zmieni w kwestii drgań. Jeśli tak to chyba jedyne wyjście to pojechac na doważenie koła na samochodzie, bo zostawienie kół bez zabezpieczeń to kiepska opcja.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#2
Napisano 20:09, 24.04.2011
Siła x ramię
Nie powinno być bicia
#3
Napisano 22:30, 24.04.2011
wyważ jeszcze raz.
#4
Napisano 23:16, 24.04.2011
Siła odśrodkowa = masa x (prędkość kontowa)2 x promień
Cel:
Znaleźć masę ciężarka na obwodzie felgi, który wygeneruje identyczną siłę odśrodkową (bicie) jak 11 gramowa nakrętka.
Przykładowe parametry koła:
średnica - 17 cali
rozstaw śrub - 4 x 114
Darujemy sobie prędkość kątową bo nie potrzebujemy wartości siły a tylko stosunek.
Odległość nakrętki od osi koła:
Z Tw.Pitagorasa - 80,61 mm
Odległość ciężarka na obwodzie felgi:
17cali x 25 = 425 / 2 = 212,5 mm
Nakrętka:
11 x 80,61 = 886,71
Ciężarek:
X x 212,5 = 886,71
X = 886,71 / 212,5 = 4,17 grama
Wynik:
11 gramowa nakrętka w rozstawie 4x114 generuje tę samą siłę odśrodkową co 4,17 gramowy ciężarek na feldze 17 calowej.
Oczywiście ktoś napisze że ciężarek nie jest dokładnie na brzegu felgi itp.
Ale chodzi o wartości przybliżone.
PS: chyba mi się nudzi w święta
[ Dodano: 2011-04-25, 00:23 ]
Najmniejszy ciężarek wulkanizacyjny to 5gr.
Proponuje nakleić takowy na obwodzie felgi po przeciwnej stronie.
#6
Napisano 07:50, 25.04.2011
to nic nie kosztuje
to zależy jak szybcy będą złodzieje
#7
Napisano 08:36, 25.04.2011
To oblicz na feldze 16 calowej
4,43 grama
pozdro
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:07, 25.04.2011
Teraz bede wiedzial kogo prosic o pomoc w zawilych matematycznych zagadnieniach
#9
Napisano 13:37, 25.04.2011
haward rozumiem ze ta przemiana na naukowca to po ostatnim wypadku? a tyle razy pytalem czy na pewno dobrze sie czujesz to zapewniales ze tak, a teraz widac ze cos nie do konca dobrze
#10
Napisano 13:38, 25.04.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#11
Napisano 19:42, 25.04.2011
Całkiem serio we wtorek 19 kwietnia zostałem porażony prądem 230V.
Gość w mieszkaniu miał zrytą instalację i dotykając kabla antenowego głową dotknąłem kaloryfera i
Nie był to żaden prąd pojemnościowy bo po całej akcji połączyłem voltomierzem kabel z kablówki z kaloryferem i ty niespodzianka gościowi w kuchni włączała się kuchenka.
Od wtorku do piątku byłem królikiem doświadczalnym w szpitalu:
Badania z krwi - 10 ampułek
EKG - 6 razy
USG - 2 razy
Rentgen - 1 raz
Tomograf Komputerowy - 1 raz
Rezonans magnetyczny - 1 raz
A przez pierwsze 12 godzin miałem do siebie przypięte z 10 kabli, kroplówkę i 2 monitory 14cali - ale była jazda
To teraz nie wiadomo jakie moce posiadłem - obliczanie siły odśrodkowej ciała wirującego to pryszcz.
Chce ktoś wyniki Lotka
#13
Napisano 23:41, 25.04.2011
#14
Napisano 05:40, 26.04.2011
To widać nawet na zdjęciu w avatorzeNo dobra przyznam się:
Całkiem serio we wtorek 19 kwietnia zostałem porażony prądem 230V.
a tak serio czy nawet lekko zwichrowane tarcze przednie będą miały wpływ na lekkie drgania kierownicy? Nie mówię tu o hamowaniu bo to wiadomo,ale o zwykłej jeździe.Każdy szanujący się wulkanizator twierdzi,że newralgicznym punktem jest prędkość 110-120 km/h i jeżeli przy tej prędkości drga pomimo dobrego wyważenia to należało by wyważyć koła na samochodzie.
Blackfly nie jesteś osamotniony w takim stwierdzeniu.U mnie też jest czasami podobnie,ale to w dużej mierze zależy od powierzchni-nawierzchni drogi.W niektórych sytuacjach na jednej nawierzchni odczuwam niewielkie drgania,na innej już nie.Znaczenie też ma rozgrzana-dobrze ułożona opona.U mnie jest tez problem samych tarcz (nowe już czekają) i zobaczymy co z tego będzie.Jeżeli w dalszym ciągu będzie coś nie tak to wyważę koła na samochodzie.mi tez minimalnie drga, raz w ogole nie czuje a czasami leciutko i zastanawiam sie czy to nie jest spowodowane jakims kamyczkiem w biezniku?
#15
Napisano 09:16, 26.04.2011
ja mam jeszcze lekki luz na maglu (a niby po regeneracji) wszyscy mwia ze go nie ma ale ja to wyczuwam i jeden mechanior w aso tez. pytanie tylko czy luz na maglu moze byc tylko z jednej strony? zastanawiam sie czy to nie sa drazki kierownicze.. a raczej drazek po prawej stronie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych