XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
jak podniesc cisnienie na reduktorze Genius 1500 BRC?
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:05, 12.02.2009
Wie ktos moze jak bez kompa troszke je podniesc zanim sie doturlam do gazownikow? Wiem, ze jest sruba do regulacji, ale nie wiem gdzie, w ktora strone sie ja kreci zeby zwiekszyc cisnienie, jak czula jest (tzn czy ma np. pol obrotu czy 5 obrotow od skrajnego do skrajnego polozenia) jak sie do tego zabrac?
Zgory dzieki za wszystkie pomocne podpowiedzi,
Pozdrawiam
#2
Napisano 16:48, 12.02.2009
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:09, 12.02.2009
dokladnie o to mi chodzilo
#4
Napisano 17:11, 12.02.2009
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:39, 12.02.2009
Jaką masz listwę wtryskową i jaka średnica dysz.U mnie było podobnie i rozwierciłem dysze,oraz zmieniłem listwę wtryskową na Matrix HD544(podobno najlepsza na rynku).Powiem więcej Siwy zmienił listwę na Magic Jet i też problemy się skończyły.
powiem szczerze - nie mam pojecia
jednak jestem pewien, ze wina musi lezec w cisnieniu na reduktorze, bo tylko to bylo dotykane na przegladzie a wczesniej auto hulalo jak nalezy. Nie zauwazylem tego wczesniej bo przy zmiennych obrotach (jazda miejska) nie ma objawow, poza tym ze jest troszke slabsza. Dopiero na autostradzie i to nie zawsze, przy stalej predkosci utrzymywanej dluzszy czas sie check zapala. Dlatego chcialem zaczac od tego, zeby podniesc troszke cisnienie i zobaczyc jak sie bedzie sprawowac i wtedy podjechac do gtaziarza na ewentualne doregulowanie. tutaj sobie krzycza 50 funtow za samo wpiecie w kompa a zanim posprawdza, poduma co by tu zmienic itd, to doliczy kolejne 50, wiec wole najpierw sprawdzic, czy jesli cisnienie sie podniesie zacznie jezdzic normalnie czy nie...
#6
Napisano 13:46, 14.02.2009
#7
Napisano 12:45, 15.02.2009
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:19, 15.02.2009
niestety pojawil sie maly problem
Otoz:
Probowalem zrobic tak jak piszecie, oczywiscie zaznaczylem polozenie sruby wczesniej markerem i chcialem ja przekrecic o powiedzmy pol obrotu. i co? i nic! sruba rusza sie o okolo 2mm w jedna i 2mm w druga strone (2mm od kreski na srubie do tej na obudowie)
I pojawia sie pytanie: czy ta sruba idzie baaardzo ciezko, czy cos jest nie tak? Nie chcialem sie z nia za bardzo silowac, zeby czegos nie spsuc, ale naprawde nie dalem rady jej ruszyc bardziej. Dodam, ze probowalem na wlaczonym, wylaczonym silniku i caly czas tak samo. Z gory wielkie dzieki!
#9
Napisano 19:30, 15.02.2009
Aha, przypomniało mi się, nie widziałem u siebie jak to jest ani w innych - bo może jest jeszcze inna śruba lub wkręt zabezpieczająca tą od regulacji ciśnienia przed przypadkowym przestawianiem się.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#10
Napisano 22:01, 15.02.2009
Pozdrawiam...
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:38, 16.02.2009
spoko, i tak mi bardzo pomogles, nie musisz pol auta rozkrecac dzieki!Chciałbym pomóc i sprawdzić u siebie jak jest z tą śrubą ale mam tak cholernie zły dostęp do reduktora że musiałbym z połowę plastików w silniku odkręcać.
Aha, przypomniało mi się, nie widziałem u siebie jak to jest ani w innych - bo może jest jeszcze inna śruba lub wkręt zabezpieczająca tą od regulacji ciśnienia przed przypadkowym przestawianiem się.
Tez o tym pomyslalem, ale nie widzialem nic takiego, jeszcze sprobuje wymacac od tylu ( kurcze jak to zabrzmialo )
Tylko ta jedna sruba mozeswz podniesc cisnienie w brc sruba jest mosiezna idzie opornie to fakt a czy reduktor masz naprawde 1500? jesli tak to niestety w lewo i smiało pół obrotu mozesz jechac to niewiele...robie to czesto na co dzien od ładnych kilku lat...
Reduktor na pewno 1500, jeszcze wczoraj sprawdzilem dla pewnosci. Sprobuje sie jeszcze troche posilowac dzisiaj.
Jeszcze jedno, jak wczoraj pokrecilem ta srubka o te 2mm w lewo, to dzisiaj wydaje mi sie, ze auto jakby troche lepiej smiga. Nie wykluczam, ze to tylko moje odczucie, bo sie nastawilem, ze pomoze, ale w drodze do pracy mi sie check nie zapalil (okolo 80km) i nawet sie w miare zbierala... moze nie tak dobrze jak na benzynce ale lepiej niz poprzednio na gazie. moze sie poprostu cos zawiesilo w reduktorze i jak ruszylem na sruba to odpuscilo? Ot takie moje glupie rozumowanie... no nie wiem.
Sprobuje jeszcze ja troszke przekrecic i zobaczymy co sie stanie.
Pozdrawiam i dzieki wielkie!
Dorzucam malego Update'a:
wczoraj po pracy, za wasza porada poszedlem sie troche posilowac ze sruba i naprawde nie da sie jej ruszyc dalej. Caly reduktor ruszam a sruba ani o milimetr dalej nie pojdzie. Zauwazylem tez, ze reduktor ma oznaczenie: '1500 Genius MB' , a nie zwyczajnie Genius, czy to MB robi jakas roznice?
Druga rzecz: stwierdzilem, ze sprobuje ta srube przekrecic ile moge w druga strone(ok 4mm) i zobacze czy jest jakas roznica. Samochod jechal w miare normalnie, w miare rowno, ale po okolo 4-5km zapalil mi sie czek przy lekkim butowaniu (przez chwile mialem obroty 4-4.5 tysiaca stale). Zjechalem, wykasowalem blad, przestawilem srube spowrotem maxymalnie w lewo (przeciwnie do ruchu zegara) i od tego czasu spokoj (okolo 160km)! Check sie nie zapala, autko jezdzi w miare fajnie (nie calkiem tak jak na benzynie ale naprawde dobrze) ma taki jakby moment zawachania jak przekraczam 4 tys obrotow, takie zmulenie na pol sekundy i jak sie vtec wlacza to nie czuc wielkiego kopa ale jezdzi ladnie i rowno zarowno na niskich jak i wysokich obrotach.
I teraz kolejne moje pytanie: czy jest mozliwe, ze w moim reduktorze sruba regulacji cisnienia ma tak maly zakres regulacji?
Czy jest roznica miedzu Geniusem a Geniusem MB, z tego co widzialem zdjecia na necie to genius jest okraglu a moj tak jakby bardziej kwadratowy, moze to tylko inna obutowa a w srodku bebechy te same?
Aha, interfejs i soft juz w drodze, wiec bede mogl skontrolowac to cisnienie ale dopiero kolo weekendu niestety...
Zgory dzieki za odpowiedzi!
#12
Napisano 21:24, 18.02.2009