XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
swiatła dzienne połaczone z modułem automatycznego śwaiteł
#1
Napisano 17:01, 03.03.2011
chciałbym zamontowac swiatła dzienne Hella DayFlex Led , ale w taki sposób aby kiedy automatycznie zapalą się swiatła mijania to światła dzienne same się wyłączą.
Czy wiecie jak to można podłaczyć pod instalację ?
#2
Napisano 23:28, 03.03.2011
Fajniejszy sposób podłączenia elektrycznego (mocowanie również) robi Philips w swoich lampach DRL. Te podłączasz tylko do akumulatora (bezpośrednio do + i -) i kabla od świateł pozycyjnych. Gdy w pozycjach pojawia się napięcie dzienne się wyłączają a włączają gdy ich automat wykryje ładowanie akumulatora (z tego co pamiętam). Niestety robili je do tej pory tylko jako listwy 4/5 diod, nic okrągłego.
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#3
Napisano 09:29, 04.03.2011
http://honda.szczeci...tla-dzienne-led
tylko miejsce ich zamontowania mi nie pasuje. Chociaz.... - czy wg. prawa mozna je umiesic niżej np. tu
#4
Napisano 11:08, 04.03.2011
1. dzienne z pozycyjnymi
2. dzienne bez pozycyjnych.
podłącza się je jak wszystkie inne światła dzienne pod zasilanie i kabelek sterujący pod pozycyjne.
wersja 1. zostaje jako pozycyjne (przy czym musisz odłączyć pozycje oryginalne)
wersja 2. gaśnie wraz z zapaleniem pozycyjnych oryginalnych.
Do każdego modułu LEDayflex jest dołączona skrzyneczka sterująca (znaczy są dwie: po jednej na każdą stronę).
I tyle w pudełku. Kabelki z tego co widzę trzeba do tego dokupić jako akcesorium. I to właśnie te kabelki podłączasz dokładnie tak, jak mówi ntgale: +/-/pozycja.
Jeśli chodzi o te światła ze Szczecina to przecież one są niezgodne z przepisami (!?) odstęp między światłami musi być co najmniej 60cm. To chyba lepiej w ogóle nie mieć niż płacić 500 i jeszcze zbierać mandaty :>
Przepisy w skrócie:
odległość od ziemi od 25cm do 150cm (możesz sobie pomierzyć)
odległość między światłami - minimalnie 60cm
Jeśli wybierzesz wersję z pozycyjnymi to odległość od krawędzi samochodu nie może być mniejsza niż 40cm
#5
Napisano 11:13, 04.03.2011
Jeśli chodzi o samą Hellę, po obejrzeniu tego
zainteresowałem się raczej Philipsem.
#6
Napisano 11:25, 04.03.2011
#7
Napisano 11:36, 04.03.2011
#8
Napisano 12:07, 04.03.2011
Opowiada, że nie przygasają jak się zapala światła mijania i że istnieją 4 lampkowe.
Przygasanie uważam jest dobre dla Audi. Bez obrazy dla dobrej jakości samochodów, ale Audi to dla mnie auta bez polotu. Jakbym chciał mieć takie przygasające paseczki to bym sobie Audi kupił a nie jeździł Accordem.
Na Niemieckiej stronie Helli, jest wszystko opisane i jak ktoś chce to kupić to najpierw się dowiaduje, że:
jest 4 razy po dwie wersje to daje w sumie 8 wersji produktu a gość pokazał jedną z nich, wytykając jako wady mi.in. brak funkcji, które występują w czterech innych wersjach i wspominając wersję, która nie istnieje.
Jes od 5 do 8 lampek, w wersji świateł dziennych i świateł dziennych z pozycyjnymi. Ta jego strona, o której wspomina to chyba Amerykańska jest, bo w Niemczech jest zabronione używanie świateł pozycyjnych (aftermarketowych) równocześnie ze światłami do jazdy dziennej, więc to musi być tak jak jest, mimo że jemu się nie podoba. Ja szukając takiego produktu w sieci (nic jeszcze nie zamawiając) miałem instrukcję obsługi, w której wyraźnie jest napisane, co jest w pudełku i że trzeba samemu dorabiać wsporniki - to jest w gruncie rzeczy zaleta, bo jeśliby dali wspornik jak na rysunku, to lepiej po prostu sprzedać gotową lampę (!). Chodzi o to, żeby samemu sobie ułożyć dokładnie jak się chce. Chyba się temu gostkowi pomyliły światła z myszką USB - plug and play.
Jedyne w czym ma rację to brak tych kabli i może jakichś szablonów. I mogłoby być tylko jedno pudełko sterujące, bo tak trzeba dwa montować. Ale tak sobie myślę, że to pewnie ze względu na fakt, że Niemieckie samochody zapalają pozycyjne z jednej strony i może jakimś pokrętnym sposobem wymyślili, że lepiej dwa pudełka.
#9
Napisano 12:17, 04.03.2011
#10
Napisano 12:39, 04.03.2011
w związku z moimi poszukiwaniami, wybieram się na salon do Genewy - może ktoś coś fajnego wymyślił. Jak na razie te LEDayflexy to jedyne rozsądne rozwiązanie. Odstrasza mnie cena i kłopotliwy montaż.
Wyjściem ciekawym, ale bardzo zawodnym (brakuje jakościowo dobrych świateł) byłoby podwójne światło przeciwmgielne, które działałoby jako dzienne w dzień a jako przeciwmgielne z włączonymi pozycyjnymi/mijania. Szukam koniecznie homologowanych i dobrej jakości. Niestety jak mówię - nie znalazłem.
#11
Napisano 14:31, 04.03.2011
#12
Napisano 15:13, 04.03.2011
http://www.swiatla-d...rl.pl/daylight/
Tak samo prosty jest montaż prostych modeli Helli (istnieje dość szeroki wybór)
Wszystko pięknie, tylko gdzie to umieścić na VIII Accordzie? Od razu powiem, że nie podobają mi się za blisko siebie (na tej Alfie mi osobiście nie odpowiada, na Audi spoko)
No i paski to naprawdę ostateczność - na Audi to wygląda jak trzeba, ale na Accordzie wg mnie nie.
#13
Napisano 15:17, 04.03.2011
Wszystko pięknie, tylko gdzie to umieścić na VIII Accordzie
Nad tym samym zastanawiam się w VII
#14
Napisano 21:15, 04.03.2011
Jest taka mozliwosc?
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
#15
Napisano 15:44, 05.03.2011
Powiedzmy, ale to co montują w Szczecinie to raczej z Philipsem, poza kształtem, nic wspólnego nie ma.masz na mysli takie , jak montuja w aso hondy w szczecinie i nie stracic gwarancji.
http://honda.szczeci...tla-dzienne-led
tylko miejsce ich zamontowania mi nie pasuje...
Mi to miejsce też nie pasuje i to poza kształtem to są dwa powody dla których ich jeszcze nie mam.
To miejsce, które proponujesz jest za nisko.
[ Dodano: 2011-03-05, 15:48 ]
Są takie lampy. Od Mitsubishi ASX. Tam w okrągłych halogenach są żarówki do świateł dziennych. Jak ktoś ma czas zgłębić ten temat to zachęcam. Chyba tylko do VIII gen. średnica nie pasuje, ale to tak na oko stwierdzam, bez żadnych pomiarów (nie miałem ze sobą miarki jak to auto oglądałem )....
Wyjściem ciekawym, ale bardzo zawodnym (brakuje jakościowo dobrych świateł) byłoby podwójne światło przeciwmgielne, które działałoby jako dzienne w dzień a jako przeciwmgielne z włączonymi pozycyjnymi/mijania. Szukam koniecznie homologowanych i dobrej jakości. Niestety jak mówię - nie znalazłem.
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych